اپلیکیشن همراهی برای اربعین حسینی

رسانه کلیک - در آستانه اربعین حسینی، اپلیکیشن همراهی برای زوار طراحی شده که بر مبنای آن، زائران می توانند در کنار قدم های نیابتی به ترافیک یابی مسیرها و... دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن همراهی برای اربعین حسینی

افزایش رقابت برای ارائه خدمات بهتر یکی از مولفه های دنیای امروز شرکت های بزرگ است. این رقابت در دنیای ارتباطات و اپراتورها نمود بیشتری دارد. در جریان رقابت‌های اخیر، اپلیکیشنی معرفی شده که بر مبنای آن زائران و مشترکان تلفن همراه می توانند بدون هزینه، نه تنها از وضعیت خانواده های خود در سفر مطلع شوند، بلکه در این سفر با آن ها همراه شوند.

اپلیکیشن همراهی با ارایه سرویسی جامع علاوه بر ارائه محتوای فاخر و ارزشمند، امکانات تعاملی و مشارکتی، فضای مناسبی را برای مخاطبان در فضای دیجیتال فراهم کرده است.

قابلیت هایی که اپلیکیشن همراهی ارایه می‌دهد عبارتند از: اعلام وضعیت خود به سایرین در عراق و ایران (بدون نیاز به اینترنت و رایگان)، نیابت قدم (اطلاع به مخاطب از طریق پیامک رایگان)، مترجم همراه (فارسی به عربی و عربی به فارسی)، مشحصات کامل موکب ها (بدون نیاز به اینترنت)، امکان دانلود نوا، ویدئو، کتاب الکترونیک با اینترنت رایگان، امکان به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها، نقشه آفلاین، اخبار و اطلاع رسانی ها، مسابقه ویژه اربعین.

همچنین کاربرانی که در ایران هستند می توانند با نصب اپلیکیشن، به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت با دوستان و خانواده خود که در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین هستند در ارتباط بوده و از امکانات و محتواهای موجود در این سرویس با اینترنت رایگان بهره مند شوند.

زائرین می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 114 مربع لینک دریافت اپلیکیشن را دریافت کنند و از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های این سرویس نیز عبارتند از: امکان اعلام و استعلام وضعیت سایر زائران (بدون نیاز به اینترنت)، سامانه نذر قدم (با ارسال پیامک رایگان)، مترجم همراه (فارسی به عربی و عربی به فارسی)، مشحصات کامل موکب ها و مسیریابی روی نقشه (بدون نیاز به اینترنت)، انواع مختلف محتوای آموزشی، فرهنگی و ... در قالب ویدئو، نوا، کتاب الکترونیک، اپلیکیشن و ... (با اینترنت رایگان)، برگزاری مسابقات ویژه این ایام الله اربعین حسینی (ع)، امکان به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها، اخبار و اطلاع رسانی ها و ... .

ارسال نظر