احتمال تجهیز آیفون 13 پرو به لنز سوپر واید ارتقا یافته

رسانه کلیک – شرکت کوپرتینویی در نظر دارد تا برای آیفون 13 پرو از لنز سوپر واید ارتقا یافته استفاده کند تا بلکه بدین ترتیب کیفیت عکاسی را بهبود بخشد. نسل بعدی گوشی آیفون احتمالا در سپتامبر 2021 به صورت رسمی معرفی خواهند شد. 

احتمال تجهیز آیفون 13 پرو به لنز سوپر واید ارتقا یافته

همین چند ماه پیش بود که کمپانی اپل سری جدید گوشی های خود یعنی آیفون 12 را وارد بازار کرد. از آن هنگام تا کنون شایعات بسیاری نیز درباره سری آیفون 13 به گوش می رسد. مثلا آنکه شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا نسل بعدی اسمارت فون های خود را با لنز سوپر واید ارتقا یافته با دریچه دیافراگم متغیر f/1.8 به بازار بفرستد. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد به زودی شاهد بهبود تصویربرداری آیفون در نور کم خواهیم بود.

البته اینطور که به نظر می رسد تنها نسخه پرو آیفون 13 از این ویژگی بهره مند خواهد و سایر مدل ها با همان دوربینی که قبلا وعده داده شده به بازار می آیند. انتظار می رود که اپل در سال 2022 کلیه مدل ها را به لنز سوپر واید ارتقا یافته مجهز کند. علاوه بر این گفته می شود که شرکت در سال جاری قابلیت های دیگری از جمله اسکنر LiDAR و حسگرهای تثبیت کننده تصویر را نیز به مدل های جدید اضافه می کند.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که آیفون 13 پرو با نسخه 1 ترابایتی نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا ظرفیت حافظه مدل معمولی (که در حال حاضر دارای حافظه 128 گیگابایت است) نیز افزایش خواهد یافت یا خیر. همچنین گفته می شود که بریدگی بالای صفحه مدل های پرو امسال اندکی کوچکتر از سایر مدل ها است. علاوه بر این احتمالا شاهد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از وای فای 6E و حسگر اثر انگشت درون نمایشگری نیز در گوشی های جدید خواهیم بود.

در پایان باید خاطر نشان کنیم که شرکت کوپرتینویی تا کنون هیچ یک از اطلاعات فوق را رسما تایید نکرده است. با این حال احتمالا طی ماه های آتی و پیش از معرفی سری آیفون 13 در سپتامبر، اخبار بیشتری درباره این محصولات منتشر خواهد شد. پس لطفا در مطالب بعدی نیز ما را همراهی کنید.

ارسال نظر