احتمال عرضه تبلت پیکسل | گوگل آیپد را هدف قرار می‌دهد

شرکت گوگل قصد دارد برای بازگشت به میدان رقابت با اپل تبلت‌های پیکسل خود را به بازار عرضه کند. اما آیا این شرکت می‌تواند محصولی با کیفیت و عملکرد عالی آیپدها در اختیار کاربران قرار دهد؟ 

احتمال عرضه تبلت پیکسل | گوگل آیپد را هدف قرار می‌دهد

طی سال‌های گذشته آیپدهای اپل به عنوان بهترین تبلت‌های سال شناخته شده‌اند. این درحالی است که کمپانی‌های تولیدکننده محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید هنوز نتوانسته‌اند تبلت‌های خود با بهینه‌سازی‌های مناسب نرم‌افزار دستگاه در اختیار کاربران قرار دهند.

این موفقیت اپل مربوط به جداسازی ۲ سیستم‌عامل iOS و iPadOS است. به همین دلیل گوگل قصد دارد با یک بازگشت قدرتمند به زمینه تولید تبلت‌های پیکسل، نقاط ضعف گذشته را برطرف کرده و یک محصول با کیفیت به دست مشتریان برساند.

البته گوگل مجبور نیست اقدام به تولید یک محصول جدید کند اما به یاد داشته باشید درحال حاضر اگر می‌توانید جدیدترین نسخه‌های اندرویدی را روی گوشی خود تجربه کنید.

دلیل این امر حضور سری تلفن‌های هوشمند پیکسل است که به عنوان ابزار آزمایش جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر همین اساس توسعه تبلت‌های پیکسل نیز می‌تواند رابط کاربری و عملکرد محصولات غول‌پیکر دیگر کمپانی‌ها همچون سامسونگ، آمازون، لنوو و شیائومی را تحت تاثیر خود قرار داده و باعث افزایش درآمد گوگل می‌شود.

طبق گزارشات منتشر شده توسط رسانه LGD به نظر می‌رسد طرح مفهومی ژاپنی یک تبلت پیکسل در تابستان سال جاری مورد تایید قرار گرفته و نکته جالب اینجاست پتنت لو رفته از ماه مارچ سال ۲۰۱۹ در انتظار بررسی بوده است.

البته تصویر منتشر شده هیچ اطلاعاتی درباره سخت‌افزار دستگاه یا حتی نام آن برای کاربران مشخص نکرده است اما انتظار می‌رود تبلت پیشرو گوگل با نام "Pixel Tab" در اختیار مشتریان قرارگیرد.

بنابراین با توجه به رندر غیررسمی منتشر شده از تبلت آینده گوگل به نظر شما این محصول می‌تواند آیپدهای شرکت اپل را از لحاظ عملکرد و کارایی پشت سر بگذارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر