احتمال عرضه گلکسی اسمارت تگ پلاس در کنار نسخه معمولی

رسانه کلیک - اینطور که به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد علاوه بر نسخه معمولی گلکسی اسمارت تگ ، از نسخه پلاس این محصول نیز رونمایی کند. تگ پلاس به احتمال زیاد قابلیت پشتیبانی از فناوری UWB را نیز دارد. 

احتمال عرضه گلکسی اسمارت تگ پلاس در کنار نسخه معمولی

همانطور که می دانید سامسونگ به زودی در مراسم آنپکد از اسمارت تگ های جدید خود پرده برداری می کند. امروز یکی از افشاکنندگان معروف اینترنتی از وجود مدل دیگری از این اسمارت تگ ها با نام + Galaxy SmartTags خبر داده است.

مدل استاندارد اسمارت تگ دارای شماره مدل EI-T5300 است؛ درحالی که مدل اسمارت تگ پلاس با شماره مدل EI-T7300 عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که گلکسی اسمارت تگ پلاس دقیقا چه امکاناتی را برای کاربران فراهم می آورد. با این حال شایعات حاکی از آن هستند که این محصول از فناوری باند فوق وسیع (UWB) نیز پشتیبانی می کند؛ فناوری که جای خالی آن همیشه در اسمارت تگ های معمولی احساس شده است.

سامسونگ با ساخت ردیاب اشیاء هوشمند خود به جمع اپل و تایل پیوست. این در حالی است که اپل همچنان مشغول آماده سازی نخستین اسمارت تگ خود یعنی AirTags است. اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ دو سال پیش از اولین ردیاب مجهز به فناوری LTE خود نیز رونمایی کرد.

این ردیاب ها به لطف بهره مندی از فناوری شبکه مشبک مبتنی بر مکان SmartThing Find سامسونگ، به خوبی قابل ردیابی هستند. این بدان معناست که کاربران در صورت گم کردن اشیا هوشمند خود, از هرجای دنیا می تواند آن ها را پیدا کند. علاوه بر این، اسمارت تگ های مذکور برای امنیت بیشتر، به فناوری رمزنگاری پیشرفته (end-to-end) و تشخیص هویت مجهز می شوند.

ردیاب های هوشمند سامسونگ دارای ابعاد 4×4×1 سانتیمتر و وزن 13 گرم بوده و در رنگ بندی های مشکی, گندمی, آبی و سبز و در بسته بنده های دوتایی و چهارتایی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها حدودا 17 دلار است. شرکت کره ای در چهاردهم ژانویه از ردیاب های خود رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر