احتمال همکاری آنر و کوالکام ؛ آیا آنر گوشی مجهز به اسنپدراگون888 طراحی می‌کند؟

رسانه کلیک - دیروز در اجلاسی آنلاین کوالکام از پردازنده پرچم‌دار اسنپ‌دراگون888 خود رونمایی کرد، اکنون گمانه‌زنی‌هایی از همکاری آنر و کوالکام وجود دارند که احتمال می‌دهند آنر گوشی هوشمند مجهز به این تراشه را در آینده‌ای نزدیک به بازار معرفی کند.

احتمال همکاری آنر و کوالکام ؛ آیا آنر گوشی مجهز به اسنپدراگون888 طراحی می‌کند؟

دیروز در تاریخ 1 دسامبر، کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 888 در اجلاس فناوری اسنپدراگون خود رونمایی کرد. پیش‌ بینی می شود همه مارک های بزرگ تلفن های هوشمند در سال 2021 گوشی‌های پرچمدار خود را مجهز به SD888 به بازار عرضه کنند. به نظر می رسد که برند آنر هم سال آینده یک تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 885 به بازار عرضه کند.

هنگامی که از کریستیانو آمون مدیر کوالکام در طی یک مصاحبه ویدیویی در مورد همکاری آنر و کوالکام پرسیده شد، او در پاسخ گفت: "کوالکام از ظهور یک شرکت‌کننده جدید در بازار بسیار راضی است. این پتانسیل مصرف بیشتری را به بازار می‌آورد و مصرف کنندگان آن را دوست دارند. من نشاط بازار تلفن همراه چین را دوست دارم و امیدوارم که آنر بتواند محصولات خوب بیشتری را به ارمغان بیاورد. اما اکنون همه چیز تازه آغاز شده است و ما همچنین گفتگو خواهیم کرد. "

پیش از این انتظار می‌رفت که آنر سری Honor V40 را در ماه دسامبر معرفی کند. با این حال ، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که احتمالا این گوشی هوشمند در ژانویه 2021 به طور رسمی رونمایی شود. با توجه به محدودیت‌های تجاری ایالات متحده، سری Honor V40 ممکن است به پردازنده Kirin 9000 جدید که سری Mate 40 به آن مجهز بود، مجهز نباشد. گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی مبنی بر مجهز بودن این گوشی‌ها به چیپست‌های Dimensity 1000+ وجود دارد .

همچنین پیش‌بینی می‌شود آنر سری گوشی‌های پرچمدار آنر 40 را در حدود سه ماهه دوم سال 2021 به بازار معرفی کند. مشخص نیست که آیا این سری به چیپست پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود یا خیر. آمون همچنین در مورد همکاری کوالکام و هواوی صحبت کرد و گفت: در حالی که کوالکام درخواست صدور مجوز برای تمام خطوط تولید خود را به دولت ایالات متحده داده است، فقط مجاز به ارائه تراشه های 4G ، محاسبات و محصولات Wi-Fi به Huawei است. آمون افزود: "البته ما امیدواریم که در مورد محصولات پرچمدار 5G با Huawei معاملات تجاری داشته باشیم ، اما این تنها پس از تأیید نهادهای فدرال انجام خواهد شد."

ارسال نظر