اختلال در واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک امروز 12 مهر

اختلال در واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک سراسری است. این پلتفرم‌ها بعد از حدود 2 ساعت هنوز فعال نیستند. ابزارهای داخلی سایت فیسبوک برای کارکنان این شرکت نیز تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته است.

اختلال در واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک امروز 12 مهر

اختلال در واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک چه دلیلی دارد؟

حدود 2 ساعت است که واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک دچار اختلال و قطعی شده‌اند. کارمندان فیسبوک از امروز به عنوان «روز برفی» یاد می‌کنند. سهام فیسبوک به دلیل این اختلال 6 درصد کاهش یافته است.

واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک در حال حاضر برای کاربران سراسر جهان غیرفعال هستند. این خطا در سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و وب مشاهده و گزارش شده است.

بر اساس داده‌های Downdetector و Twitter، این قطعی بر همه پلتفرم‌های متعلق به فیسبوک تاثیر گذاشته است. این پلتفرم‌ها شامل اینستاگرام، سایت فیسبوک، واتساپ و پیام‌رسان فیسبوک است.

اخبار این اختلال به سرعت در توییتر منتشر شد و کاربران نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. حتی این موضوع به طنز نیز کشیده شده است. کاربران پاک کردن این اپلیکیشن‌ها را راه‌حل قطعی برای رفع این اختلال دانسته‌اند.

شرکت فیسبوک اعلام کرده در حال بررسی گزارش‌های مربوط به خطاهای مرتبط با ورود به سیستم فیسبوک است و پس از مشخص شدن مشکل، آن را به اطلاع عموم خواهد رساند. به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به نوعی اختلال در DNS است که سرورهای Facebook را تحت تاثیر قرار داده است.

آیا شما هم برای دسترسی به اکانت واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک خود مشکل دارید؟ با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر