اختلال گسترده در اینستاگرام ؛ اختلال جهانی است

رسانه کلیک - امروز جمعه ۲۸ آذر کاربران زیادی در سراسر جهان از اختلال گسترده حین استفاده از برنامه اینستاگرام شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد این برنامه مکررا دچار اختلال می‌شود.

اختلال گسترده در اینستاگرام ؛ اختلال جهانی است

بر اساس نمودارهای وب‌سایت Downdetector کاربران زیادی از سر تا سر جهان به‌خصوص خاورمیانه از قطعی و اختلال گسترده در اینستاگرام شکایت کرده‌اند.

امروز جمعه ۲۸ آذر کاربران زیادی در سراسر جهان از اختلال حین استفاده از برنامه اینستاگرام شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد این برنامه مکررا دچار اختلال می‌شود. اما جای نگرانی بابت فیلتر شدن اینستاگرام که چند روزی است در برخی خبرگزاری‌ها به گوش می‌رسد نیست زیرا این اختلال برای کاربران زیادی در مناطق بسیاری از جهان رخ داده است. هر چند علت قطعی اینستاگرام در ایران و سایر کشورهای جهان هنوز رسما اعلام نشده اما با توجه به سراسری بودن این مشکل، می‌توان گفت این اختلال ارتباطی با فیلتر شدن این شبکه اجتماعی در ایران ندارد.

طی هفته های گذشته شایعات زیادی مبنی بر احتمال فیلتر اینستاگرام در ایران مطرح شد که حتی واکنش وزیر ارتباطات را هم برانگیخت. بعد از فیلتر تلگرام در ایران، کاربران زیادی از احتمال فیلتر اینستاگرام در نگران بوده و هر اختلال یا قطعی اینستاگرام می‌تواند این نگرانی را در میان کاربران افزایش دهد؛ هرچند که مشکل امروز ایستاگرام، قطعا ارتباطی با فیلترینگ در ایران ندارد.

ارسال نظر