ادغام وان پلاس و اوپو بالاخره بصورت رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - در ژانویه سال جاری، زمزمه‌های ادغام وان پلاس و اوپو در فضای مجازی به گوش رسید. حال به صورت رسمی تایید شده که وان‌پلاس زیر مجموعه شرکت اوپو خواهد شد. 

ادغام وان پلاس و اوپو بالاخره بصورت رسمی اعلام شد

با انتشار خبری رسمی ادغام وان پلاس و اوپو سوالات بسیاری در ذهن کاربران فضای مجازی به وجود آمده است. برای رفع تمامی ابهامات، مدیرعامل وان‌پلاس توضیحات تکمیلی خود را ارائه کرده است.

اولین مسئله مطرح شده، بخش نرم‌افزار وان‌پلاس (OnePlus) است که به گفته این شرکت، هیچ تغییری در آن صورت نخواهد پذیرفت. این موضوع در حقیقت بعد از خبر ادغام کامل برند تلفن‌های هوشمند وان‌پلاس با اوپو منتشر شد. با انجام فاز جدید این قرارداد، اکنون وان‌پلاس در کمال استقلال، به عنوان زیر مجموعه تجاری اوپو (OPPO) فعالیت خواهد کرد.

پیت لاو مدیرعامل شرکت وان‌پلاس در یک پست اعلام کرد این اقدام منابع بیشتری را به جهت تولید محصولاتی با کیفیت بالاتر برای شرکت باز می‌کند. وی هم‌چنین اظهار داشت این یکپارچه‌سازی باعث می‌شود محصولات ما در حوزه‌هایی مثل انتشار بروزرسانی نرم‌افزاری عملکرد سریع و پایدارتری داشته باشند که این موضوع در نهایت باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

آقای لاو افزود: وان‌پلاس با حفظ تمرکز خود در ارائه بهترین محصولات و تجربه ممکن به هواداران، به‌طور مستقل کار خود را ادامه خواهد داد. هم‌چنین شرکت ما به عرضه محصولات قدرتمندتر از گذشته ادامه داده و برای معرفی هر محصول، رویدادی جداگانه برگزار خواهد شد‌.

وی در ادامه توضیحاتش گفت: انجمن وان‌پلاس برای دریافت بازخورد سریع از کاربران به کار خود ادامه خواهد داد. با این حال، ممکن است همچنان شاهد مدل‌هایی باشیم که با مارک اوپو در برخی بازارها و متعاقباً با مارک وان‌پلاس در بازارهای دیگر عرضه می‌شوند.

به نظر شما یکپارچه‌سازی این دو شرکت چینی چه تاثیری می‌تواند بر آینده دو برند اوپو و وان‌پلاس داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر