ارزانترین آیفون سال ۲۰۲۲ از صفحه نمایش ۶.۷ اینچ بهره خواهد برد

رسانه کلیک - شرکت اپل هنوز از سری سیزدهم آیفون‌های خود رونمایی نکرده است. با این حال طبق شایعات اخیر، گفته می‌شود ارزانترین آیفون سال ۲۰۲۲ اندازه‌ای بسیار بزرگ خواهد داشت. 

ارزانترین آیفون سال ۲۰۲۲ از صفحه نمایش ۶.۷ اینچ بهره خواهد برد

طبق گزارشات منتشر شده توسط یکی از معتبرترین تحلیلگران چینی محصولات شرکت اپل آقای مینگ‌چی‌کو، اعلام شده است سری آیفون‌های سال ۲۰۲۲ شامل ۲ گوشی با مشخصات معمولی در اندازه‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچ در کنار ۲ گوشی بالارده در اندازه‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچ خواهند شد.

به گفته او ارزانترین آیفون سال ۲۰۲۲ قیمت حدودی ۹۰۰ دلاری داشته و از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچ بهره می‌برد. بنابراین در این سری دیگر خبری از آیفون‌های ۵.۴ اینچ نخواهد بود. دلیل حذف آیفون مینی از این سری، فروش بسیار ضعیف آن در مقابل برادران بزرگ‌ترش بود. این امر نشان‌دهنده تقاضای بیشتر کاربران برای خرید گوشی‌هایی با اندازه بزرگ است.

در سال‌های گذشته صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند با رشد قابل توجهی همراه شده است و کمپانی اپل نیز از قاعده تغییر اندازه گوشی‌های تولیدی خود مستثنا نیست.

هم‌چنین آقای مینگ اعلام کرده است آیفون‌های آینده از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره خواهند برد که این خبر میتواند نویدبخش بازگشت تاچ آی‌دی به آیفون‌های اپل باشد.

ساخت آیفون ارزان‌تر و بزرگ‌تر می‌تواند کمک بسیاری به فروش محصولات اپل کرده و در عین حال مشتریان قدرت انتخاب بالاتری را نسبت به گذشته خواهند داشت. علاقه کاربران به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر از زمان ورود بازی‌های گرافیکی و تولید محتوا به گوشی‌های هوشمند شروع شد. این مسئله باعث شد تا تولید گوشی‌های تاشو نیز در دستور کار کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، اپل، شیائومی و... قرار گیرد تا کاربران بتوانند علاوه بر استفاده از دستگاه به عنوان گوشی هوشمند، گجت خود را به یک فبلت بزرگ تبدیل کنند.

باید دید اپل چه برنامه‌ای را برای تولید محصولات هوشمند خود تدارک دیده است.

به نظر شما اپل می‌تواند در آینده فروش مجددا رکورد فروش قبلی خود بشکند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر