ارزان‌ترین لپ تاپ اچ پی با عمر باتری 8 ساعته عرضه شد

رسانه کلیک - شرکت اچ پی لپ تاپی را برای استفاده صاحبان مشاغل با قیمت مناسب عرضه کرده که مجهز به پردازنده رایزن شرکت ای ام دی و ارزان‌ترین لپ تاپ اچ پی با عمر باتری 8 ساعته است.

ارزان‌ترین لپ تاپ اچ پی با عمر باتری 8 ساعته عرضه شد

این لپ تاپ که 14-dk1022wm نام دارد، ارزان‌ترین لپ تاپ تولیدی شرکت اچ پی محسوب می‌شود و قیمت آن ۳۰۰ دلار است؛ به همین دلیل این لپ‌ تاپ برای صاحبان کسب‌وکارها مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. جدیدترین مدل این لپ تاپ به همراه پردازنده دوگانه Ryzen 3 3250U شرکت ای ام دی، با سرعت ۲.۶ گیگاهرتز عرضه شده که از نظر توان پردازش و سرعت قابل مقایسه با پردازنده Core i3-8121U شرکت اینتل است.

طراحی ظاهری این لپ تاپ نیز بسیار زیبا است و بدنه باریک و نقره‌ای رنگ دارد. نمایشگر این لپ تاپ اچ پی نیز ۱۴ اینچ و فوق دقیق است. چهار گیگابایت رم DDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD از نوع M2 SATA3 نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

پشتیبانی از پورت اترنت گیگابیت، کارت خوان، فناوری‌های وای فای و بلوتوث، پرت‌های USB و HDMI نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری این دستگاه به‌گونه‌ای است که تنها با یک بار شارژ کردن می‌توان به مدت ۸ ساعت با این لپ تاپ کار کرد.

ارسال نظر