بیت کوین نهمین دارایی گرانبهای جهان از نظر ارزش بازار

رسانه کلیک - با وجود افت قیمت طی سه ماه گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین هنوز در رتبه نهمین دارایی جهان از نظر ارزش بازار است. علاوه بر این، بیت کوین می‌تواند جای برخی از ارزشمندترین دارایی‌های جهان را در آینده بگیرد. این ارز دیجیتال 67 درصد با ارزیابی کلی گوگل فاصله دارد.

بیت کوین نهمین دارایی گرانبهای جهان از نظر ارزش بازار

بیت کوین؛ نهمین دارایی از نظر ارزش بازار

طبق آمارهای پورتال وب سرمایه بازار دارایی‌های جهانی، assetdash.com، بیت کوین هنوز نهمین دارایی باارزش در جهان است. سه ماه پیش، بیت کوین بالاترین قیمت 64،895 دلاری خود را لمس کرد، اما آن قیمت هنوز بیش از 45 درصد پایین‌تر از این محدوده است.

دارایی ارز دیجیتال پیشرو ده روز پیش به حد پایین 28،600 دلار رسید، اما از آن زمان توانست حدود 14 درصد کاهش قیمت را جبران کند.

البته، در بالاترین قیمت خود بیت کوین توانسته است به جایگاه بسیار بهتری در فهرست assetdash.com برسد و از شرکت‌هایی مانند فیسبوک نیز پیشی گرفته است.فهرست ارزشمندترین دارایی‌ها

بیت کوین باارزش بازار 648 میلیارد دلاری خود، همچنان در میان دارایی‌های برتر در جهان است و ارزش آن بالاتر از شرکت‌هایی مانند JPMorgan Chase، Nvidia، Visa، Alibaba و Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) است.

ارزش بازار بیت کوین دوبرابر ارزش ارزیابی شرکت‌هایی مانند تویوتا، Procter & Gamble و والت دیزنی است.

فاصله بیت کوین تا جایگاه‌های بالاتر

سازندگان assetdash.com، صفحه دیگری را نیز برای نشان‌دادن فاصله بیت کوین تا دارایی‌های باارزش‌تر ساخته‌اند. به‌عنوان‌مثال، بیت کوین بسیار نزدیک است تا تسلا را پشت سر بگذارد و تقریبا 1 درصد با ارزیابی کلی این شرکت خودروهای الکتریکی فاصله دارد.

بیت کوین 36 درصد با فیسبوک، 57 درصد با کل بازار نقره و 67 درصد با گوگل فاصله دارد.فاصله بیت کوین تا گوگل، نقره و فیسبوک

بااین‌وجود، این ارز دیجیتال تنها 6 درصد راه رسیدن به ارزش بازار طلا را طی کرده است و 72 درصد نیز با اپل فاصله دارد!فاصله بیت کوین تا طلا، اپل و آمازون

نظر شما در مورد ارزش بازار بیت کوین چیست؟ آیا بیت کوین روزی از طلا پیشی خواهد گرفت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر