ریزش ارزش کل بازار رمزارزها به زیر 1.5 تریلیون دلار

رسانه کلیک - در هفته اخیر ارزش کل بازار رمزارزها به زیر 1.5 تریلیون دلار رسید و روند قیمت توکن‌ها در بازار برای سرمایه‌گذاران خوشایند نبود. در 24 ساعت گذشته نیز اوضاع بازار مطلوب نبود به طوری که قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال تقریبا با قیمت اول هفته قبل برابر است.

ریزش ارزش کل بازار رمزارزها به زیر 1.5 تریلیون دلار

روز گذشته بیشتر بازار شاهد کاهش قیمت 5 درصدی بود. هفته گذشته با امیدواری آغاز شد و بیشتر رمز ارزها در حال جبران کاهش قیمت ابتدا هفته گذشته بودند.

هفته گذشته با ارزش کل بازار 1.5 تریلیون دلاری آغاز شد اما پیش از دوره بهبود این مقدار به 1.2 تریلیون دلار کاهش یافت. پس از این کاهش بازار روند صعودی خود را آغاز کرد. اکثر ارزهای دیجیتال مهم در هفته گذشته، به‌خصوص در روز چهارشنبه(5 خرداد 1400)، افزایش قیمت‌های چشمگیری را شاهد بودند. در روز چهارشنبه ارزش کل بازار رمزارزها نیز برابر با 1.7 تریلیون دلار بود.

ارزهای دیجیتال بزرگ همگی در روز چهارشنبه در بالاترین قیمت 7 روز اخیر خود بودند. بیت کوین به قیمت بالای 40،000 دلار، اتریوم به قیمت 2911 دلار و بایننس کوین به قیمت 373 دلار مبادله می‌شدند.

اما در آخر این هفته بیشتر رمز ارزها بیش از 10 درصد کاهش قیمت داشتند و ارزش کل بازار رمزارزها حدودا 1.4 تریلیون دلار است. ارزهای دیجیتال کاردانو 10 درصد، دوج کوین 15 درصد و ریپل نیز 17 درصد کاهش قیمت داشتند.

عملکرد کنونی بیت کوین در حال حاضر منجر به‌پیش آمدن سؤالاتی در مورد زمان رسیدن طلای دیجیتال به ۴۰،۰۰۰ دلار و پیدایش یک ثبات نسبی در قیمت آن شده است. زمان دقیق رسیدن بیت کوین به این هدف نامشخص است اما نشانه‌هایی وجود خواهند داشت که به نزدیک شدن آن اشاره خواهند کرد.

در هنگام نوشتن این مطلب بیت کوین با قیمت بیش از ۳۴،۰۰۰ دلار مبادله می‌شود. بر اساس جنبش اخیر قیمت‌ها، تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای 38،000 دلار باشد و مقاومت کند، تقریبا غیرممکن است که بیت کوین قیمت 40،000 دلار را به خود نبیند. همچنین لازم به ذکر است اگر قیمت بیت کوین به‌زودی رشد نکند ممکن است 30،000 دلار را نیز تجربه کند.

ارسال نظر