ارز دیجیتال سلو خلاف بازار حرکت کرد! | رشد 46 درصدی در 24 ساعت

رسانه کلیک - درحالی‌که بیت کوین و اتریوم باز هم شاهد کاهش قیمت بودند، ارز دیجیتال سلو (Cello) خلاف روند بازار حرکت کرد و طی 24 ساعت گذشته 46 درصد رشد داشت.

ارز دیجیتال سلو خلاف بازار حرکت کرد! | رشد 46 درصدی در 24 ساعت

با استناد به داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، ارز دیجیتال سلو که در کوین بیس (Coinbase) درج شده و تبلیغ می‌شود، در روز گذشته شاهد رشد 46 درصدی بود و قیمت آن به 3.9 دلار رسید. افزایش قیمت سلو در هفته گذشته 60 درصد بوده است.

در همین حال، بیت کوین در 24 ساعت گذشته 5.65 درصد و در هفته گذشته نیز 12.82 درصد کاهش قیمت داشته است. اتریوم نیز به همین ترتیب در روز گذشته 3.93 درصد و در هفته اخیر 20.8 درصد افت داشته است.

چند حرکت بزرگ ممکن است عملکرد خوب اخیر سلو را توضیح دهند؛ مرورگر ارز دیجیتال دوست اپرا (Opera)، سلو و استیبل کوین‌هایش را به کیف پول ارزهای دیجیتال خود اضافه کرد.

این به‌خودی‌خود خبر خیلی مهمی نیست، زیرا تعداد کاربران اپرا حتی آن را در نمودارها نزدیک به گوگل کروم و سافاری اپل هم قرار نمی‌دهد.

خود سلو نیز ارز دیجیتال خیلی بزرگی نیست. ارزش بازار آن نامشخص است، اما از نظر همه تخمین‌ها نسبتا ناچیز است. CoinMarketCap می‌گوید که ارزش بازار آن 3.2 میلیارد دلار است، درحالی‌که Nomics آن را به 860 میلیون دلار و CoinGecko آن را به 454 میلیون دلار کاهش می‌دهد.

دیروز خبرهای خوبی از پلتفرم تجاری ارزهای دیجیتالی Anchorage Digital منتشر شد که اعلام کرد پشتیبانی از استیبل کوین سلو یورو را اضافه کرده است. این ارز دیجیتال با ثبات متصل به یورو در اوایل این هفته در KuCoin نیز قرار گرفت. همچنین دیروز، بخش ارزهای دیجیتال Andreessen Horowitz که A16z نام دارد، یک شرکت تابعه از Deutsche Telekom را به‌عنوان اعتباردهنده شبکه سلو انتخاب کرد.

باز هم لازم به ذکر است که چنین اخباری برای اکثر ارزهای دیجیتال ناچیز محسوب خواهد شد، اما وقتی‌که خود ارز دیجیتال یک پروژه کوچک و نوپا باشد، برای جابه‌جایی بازار هیجان زیادی لازم نخواهد داشت.

ارسال نظر