کوین آف چمپیونز (Coin of Champions) به عنوان ارز دیجیتال ستاره‌های فوتبال معرفی شد!

کوین آف چمپیونز (Coin of Champions) یک پروژه جدید است که برای راه‌اندازی بین‌المللی در بازار ارزهای دیجیتال آماده می‌شود. این ارز دیجیتال جدید مورد حمایت ستارگان برجسته فوتبال قرار گرفته است و مخاطبان آن نیز طرفداران این ورزش هستند.

کوین آف چمپیونز (Coin of Champions) به عنوان ارز دیجیتال ستاره‌های فوتبال معرفی شد!

ارز دیجیتال ستارگان فوتبال به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد

ستارگانی چون فیلیپو اینزاگی، روبرتو کارلوس، بوبو ویری، اوگنی اونازی، وسلی اسنایدر و مارکو ماتراتزی از جمله نام‌هایی هستند که به این پروژه جدید پیوسته‌اند.حامیان ارز دیجیتال فوتبال کوین آف چمپیونز

این پروژه شامل صدور توکن‌هایی است که مربوط به فوتبال می‌شود و برخی از شخصیت‌های افسانه‌ای قدیمی که تاریخ فوتبال را ثبت کرده‌اند اکنون موافقت کرده‌اند که این پروژه را که یکی از اهداف اصلی آن کمک به خیریه است، تضمین کنند.

مکانیزم خرید و فروش توکن‌هایی که در بازار درج خواهند شد به‌گونه‌ای طراحی شده است که از گمان‌پردازی و سوداگرایی که گریبان‌گیر بیشتر بازار ارزهای دیجیتال شده است، جلوگیری خواهد کرد.

در مقاله سفید منتشر شده توسط بنیان‌گذاران این پروژه آمده است:

«توکن کوین آف چمپیونز چندین هدف دارد که هدف اصلی آن رشد و رفاه افرادی است که با گذشت زمان بخشی از جامعه خواهند بود و تصمیم می‌گیرند این توکن را با کمک به پروژه خریداری کنند و باعث افزایش ارزش آن در بازارها شوند. کوین آف چمپیونز ابتدا در مرحله پیش‌فروش و سپس در Pancake Swap و پس از آن در صرافی‌ها توسط تضمین بسیاری از افراد معروف ورزشی و غیرورزشی جهان پشتیبانی خواهد شد. با کمک تضمین حامیان و رشد جامعه، کوین آف چمپیونز قادر خواهد بود با دستیابی به بازارهای جدید و نزدیک کردن مردم و سرمایه‌گذاران به دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال به اهداف خود برسد.»

اهداف خیریه این پروژه

ارز دیجیتال ستارگان فوتبال کوین آف چمپیونز اولین توکنی است که مبلغی معادل 10 درصد از کل عرضه سکه‌ها را برای سازمان‌های غیرانتفاعی بین‌المللی و ملی اختصاص می‌دهد. این پروژه همچنین 10 درصد از کل مبلغ در گردش را به طرحی که به خرید و ارتقا مراکز ورزشی در جوامعی که امکانات کم‌تری دارند می‌پردازد، اختصاص خواهد داد. به طور خلاصه، طرحی که هم به امور خیریه و هم به رشد فعالیت‌های رفاهی جوانان متمرکز است، شخصیت ورزشی این پروژه را برجسته می‌کند.

از نظر سازندگان پروژه، این ارز جدید ایجاد بازاری را در نظر دارد که این توکن در آن به‌عنوان وسیله پرداختی برای خرید کالاها و خدمات پذیرفته می‌شود.

این پروژه به‌زودی قهرمانان و مشاهیر دیگری را که می‌توانند به‌عنوان یک نیروی محرک در راه‌اندازی این ارز عمل کنند را بکار خواهد گرفت. طبق برنامه زمانی ارائه شده، کوین آف چمپیونز در نیمه اول جولای به مدت حدودا یک ماه پیش‌فروش خواهد شد و سپس در پایان ماه اوت در بازار معامله خواهد شد.

در ماه اکتبر این توکن در معروف‌ترین صرافی‌ها درج خواهد شد و در جولای سال آینده، بازار جدیدی راه‌اندازی می‌شود که در آن امکان استفاده از این ارز دیجیتال برای خرید کالاها و خدمات وجود خواهد داشت.

ارسال نظر