رشد 125 درصدی قیمت ارز دیجیتال کوانت خبرساز شد!

رسانه کلیک - درحالی‌که نمودار قیمت بیشتر دارایی‌های بازار اخیرا نزولی بوده است، قیمت ارز دیجیتال کوانت (با نماد تجاری QNT) پس از درج موفقیت‌آمیز در کوین بیس و تأیید شدن از سوی شرکت‌های فناوری معتبر، شاهد رشد 125 درصدی در طول یک هفته بود.

رشد 125 درصدی قیمت ارز دیجیتال کوانت خبرساز شد!

هنگام ارزیابی چشم‌انداز بلندمدت یک پروژه ارز دیجیتال موارد استفاده در دنیای واقعی و ارزش تحویل داده شده بسیار مهم هستند و این امر به‌ویژه در بازارهای روبه رکود، هنگامی‌که تمایلات کم است و احتمال گسترش روند نزولی وجود دارد، بیشتر هم به چشم می‌خورد.

پروژه‌ای که طی ماه گذشته با وجود رکود گسترده بازار شتاب بیشتری گرفته است، کوانت است. کوانت یک پروژه متمرکز بر قابلیت همکاری است که برای کمک به شرکت‌ها در ادغام و کارکرد فناوری دفتر توزیع شده (Distributed Ledger Technology یا به‌اختصار DLT) طراحی شده است.

داده‌های اخیر TradingView نشان می‌دهد که در پی سقوط کوتاه این ارز دیجیتال به 44 دلار در 22 ژوئن که بازار رمزارزها میدان فروش همگانی تبدیل شده بود، قیمت کوانت 125 درصد افزایش یافت و رکورد جدید قیمت 99.11 دلاری را در 25 ژوئن ثبت کرد.نمودار 4 ساعته قیمت ارز دیجیتال کوانت

تغییر جهت سریع قیمت ارز دیجیتال کوانت پس از عقب‌نشینی عمده آن به دلیل درج شدن در کوین بیس پرو بود که پذیرش سپرده‌ها را از 23 ژوئن آغاز کرد.

افزایش قیمت ارز دیجیتال کوانت از 24 ژوئن همراه با قبول سفارشات محدود در کوین بیس پرو آغاز شد. علاوه بر این، فردای آن روز کوانت در نسخه معمولی کوین بیس که شامل برنامه‌های تلفن همراه نیز می‌شود، درج شد که موجب افزایش قیمت و حجم مبادلات شد.

پیش از درج شدن در کوین بیس و فروش گسترده بازار، پروژه کوانت از حدود 14 ژوئن پس از انتشار یک به‌روزرسانی به نام Overledger 2.0 شروع به جلب‌توجه کرد.

هیجان برای این به‌روزرسانی از اوایل ماه ژوئن ایجاد شده بود. کوانت توسط چندین منبع معتبر از جمله شرکت ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت Cloud اوراکل و شرکت خدمات حرفه‌ای شبکه Deloitte تحسین شد. شرکت Deloitte این پروژه را در نامزدهای خود برای دریافت جایزه نوآورانه‌ترین محصول فین‌تک در سال 2021 نیز اضافه کرد.

ارسال نظر