از ساعاتی پیش توییتر دچار نقص فنی داخلی شد

رسانه کلیک - یک نقص فنی داخلی در توییتر از ساعاتی پیش باعث شده تا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن ‌های مبتنی بر آن، قادر به ارزش گذاری توییت‌ های دیگران نباشند.

از ساعاتی پیش توییتر دچار نقص فنی داخلی شد

در ساعات گذشته پیام‌هایی برای کاربران توییتر ظاهر می‌شد که نشان می‌داد آن‌ها با محدودیت ارزش گذاری توییت های دیگران یا ریت کردن آن‌ها مواجه شده‌اند. این مشکل کاربران بسیاری را دچار سردرگمی کرده بود.

محتوای این پیام خطا به گونه‌ای بود که کاربران تصور کردند به دلیل قانون شکنی یا ارسال محتوای نامناسب با چنین محدودیتی مواجه شده اند.توییتر اما بعدا مشخص شد که این مشکل به دلیل نقص فنی داخلی توییتر است و برای بسیاری از کاربران به‌وجود آمده است.

نقص فنی داخلی

یکی از سخنگویان توییتر در این مورد گفت: «ما از این مشکل آگاه هستیم و در حال تلاش برای رفع آن هستیم. علت این مسئله یک مشکل فنی در سیستم‌های داخلی توییتر است و ارتباطی با کاربران ندارد.»

این مشکل علاوه بر توییتر برای کاربران برنامه‌های ثالث سازگار با آن مانند Tweetdeck و Tweeten نیز رخ داده است. کاربران این اپلیکیشن ها نیز برای ارسال توییت و حتی بازتوییت پیام‌های دیگران نیز با مشکل مواجه شده اند. البته این مشکل بعد از چند ساعت در حال برطرف شدن است.

ارسال نظر