استارت آپ های فعال حوزه مس به همکاری دعوت شدند

رسانه کلیک - استارت آپ های فعال حوزه مس به همکاری دعوت شدند. صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای «شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های پایین‌دستی مس» جهت توسعه این صنعت فراخوان داد.

استارت آپ های فعال حوزه مس به همکاری دعوت شدند

فراخوان شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های پایین‌دستی مس، از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف توسعه صنایع پایین‌دستی مس شامل فویل‌های مسی، سیم‌های مسی اندود شده، کلدهای با مس، شبکه‌های مسی برای صنعت آبزی‌پروری، اجزا و قطعات ساخته شده از مس در تجهیزات فتوولتائیک، تیوب‌های مسی مورد استفاده در صنایع بزرگ فلزی (ویژه فولادسازی)، قطعات مسی برای کاربرد در خودروهای برقی و سایر محصولات مبتنی بر آلیاژهای پیشرفته مسی منتشر شد.

بر این اساس کلیه فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ های فعال حوزه مس که در هریک از حوزه‌های بالا دارای سابقه پژوهشی و طرح‌های قابل اجرا، دانش فنی یا محصول هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کرده و پس از ارزیابی و تأیید صندوق نوآوری، از خدمات مشورتی و تسهیل‌گری نوآوری و شکوفایی برای توسعه، تجاری‌سازی و تولید انبوه محصول خود استفاده کنند.

استارت آپ های فعال حوزه مس

شرکت در این فراخوان برای همه علاقه‌مندان (اعم از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی ‌دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، مخترعان، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، استارت‌آپ‌ها و ...) آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا ۲۰ تیر ماه سال جاری پروپوزال را از طریق لینک cbd.inif.ir/-/copper دریافت و پس از تکمیل به آدرس ایمیل info@karizetemad.ir ارسال کنند.

ارسال نظر