تهرانی‌ها در صدر استفاده‌کنندگان از سامانه سجام

بررسی آمار افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند نشان می‌دهد که تهرانی‌ها همچنان و مانند ماه‌های گذشته در صدر فهرست قرار دارند و بیش از ۱۸ هزار تهرانی در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

تهرانی‌ها در صدر استفاده‌کنندگان از سامانه سجام

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که در تیر ماه سال جاری، تعداد ۸۹ هزار و ۱۲۰ ثبت‌نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۱۲ هزار سهام‌دار در این ماه به ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد رسیده است.

بر این اساس در خرداد سال جاری تعداد ثبت‌نام در سامانه سجام ۷۶ هزار و ۲۱۴ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ مورد بوده است.

طبق این گزارش تعداد نفرات ثبت‌نام شده در سامانه سجام هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۸ هزار و ۸۸۰ مورد، اصفهان با ۶۳۸۷ مورد، خوزستان با ۶۲۵۳ مورد، کرمان با ۶۲۲۷ مورد و خراسان رضوی با ۵۷۸۹ مورد در صدر بیشترین ثبت‌نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان ایلام با ۵۵۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۵۶۴، چهارمحال و بختیاری با ۶۵۲، خراسان جنوبی با ۶۷۰ و سمنان با ۷۰۲ مورد در انتهای فهرست کمترین ثبت‌نام شده‌ها در بین سایر استان‌ها قرار دارند. این در حالی است که در خرداد ماه هم تهرانی‌ها با ۱۶ هزار و ۶۶۱ مورد در صدر فهرست ثبت‌نامی‌ها در سامانه سجام ایستاده بودند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی www.sejam.ir برای الکترونیکی و خودکار کردن فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره‌وری در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهمتر از همه یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی می‌شود.

ارسال نظر