اسمارت تگ اوپو : سازگار با گوشی فایند ایکس 3

رسانه کلیک - اینطور که پیداست، کمپانی اوپو برای رقابت با سایر کمپانی های تولید کننده تگ های هوشمند، اسمارت تگ انحصاری خود را در کنار گوشی Find X3 معرفی خواهد کرد.

اسمارت تگ اوپو : سازگار با گوشی فایند ایکس 3

کمپانی سامسونگ اوایل ماه جاری از جدید ترین پرچمداران خود یعنی سری اس ۲۱ رونمایی کرد و در کنار آن یک ردیاب بلوتوثی نیز معرفی شد. این ردیاب با نام گلکسی اسمارت تگ شناخته می شود. حال به نظر می رسد که شرکت اوپو نیز قصد دارد تا با دنباله روی از سامسونگ و برای رقابت با سایر شرکت ها، اسمارت تگ انحصاری خود را در کنار پرچمدار آینده، یعنی فایند ایکس 3 معرفی کند.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وب سایت LetsGoDigital، اسمارت تگ اوپو یکی از چند محصولی است که به منظور رقابت با شرکت های دیگر، همزمان با معرفی گوشی پرچمدار این کمپانی عرضه می شود. طبق این گزارش، غول چینی درحال کار بر روی یک ردیاب بلوتوثی هوشمند بوده که از قابلیت مکان یابی داخلی برخوردار است. اسناد مربوط به این محصول به تازگی در کنار تصاویر آن منتشر شده است.

با توجه به تصاویر، اسمارت تگ اوپو حالت مربعی داشته و گوشه های آن گرد است طراحی این محصول شباهت زیادی با قاب نگهدارنده ساعت اوپو دارد. لوگوی اوپو در بخش بالایی این برچسب هوشمند به صورت حکاکی شده به چشم می خورد. به علاوه، رنگ این طرح مفهومی مشکی است. البته احتمال عرضه این محصول در رنگ های متنوع نیز وجود دارد.

محصول جدید اوپو از طریق حفره موجود در گوشه، می تواند به اجسام دیگر متصل شود. از آنجا که اسمارت تگ سامسونگ با اندازه ۴×۴ عرضه شد، احتمال می رود که تگ هوشمند اوپو نیز در همین اندازه در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

ناگفته نماند که در این طرح مفهومی، هیچ دکمه ای روی دستگاه به چشم نمیخورد‌، حال آن که تگ هوشمند سامسونگ به دکمه ای مجهز بوده که عملکرد های متفاوتی دارد. تا کنون زمان مشخصی برای رونمایی از اسمارت تگ اوپو اعلام نشده است. با این حال، پیش بینی می شود که این وسیله هوشمند همزمان با گوشی پرچمدار و قدرتمند Find X3 توسط کمپانی چینی معرفی گردد.

ارسال نظر