اسمارت فون های مجهز به نمایشگر ثانویه امسال وارد بازار می شوند

رسانه کلیک - اسمارت فون هایی مانند می 11 اولترا که مجهز به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی هستند، در سال جاری میلادی وارد فروشگاه های جهان می شوند.

اسمارت فون های مجهز به نمایشگر ثانویه امسال وارد بازار می شوند

سازندگان گوشی های هوشمند مدام در تلاش هستند تا ویژگی ها و طراحی منحصر به فردی را در محصولات خود به کار گیرند تا از سایر رقبای خود جلو بیافتند؛ به طوری که طی سال های اخیر شاهد ورود و تولید گسترده گوشی های انعطاف پذیر به بازار و همچنین ظهور اسمارت فون های با بیش از یک نمایشگر بوده ایم.

حال افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی Digital Chat Station ادعا کرده که حداقل دو اسمارت فون جدید در سال 2021 به بازار خواهند آمد که دارای نمایشگر ثانویه در پنل پشتی هستند.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش تصاویر تازه ای از گوشی می 11 اولترا شیائومی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد این محصول از یک نمایشگر ثانویه کوچکتر بهره می برد؛ نمایشگری که در یک ماژول مربعی شکل و در مجاورت سنسورهای دوربین اصلی قرار گرفته است.

نمایشگرهای ثانویه معمولا اطلاعات مختصری راجع به زمان، تاریخ، اعلان ها، آب و هوا و غیره را در اختیار ما می گذارند. البته این نخستین باری نخواهد بود که شاهد ورود اسمارت فون های مجهز به نمایشگر ثانویه به بازار هستیم. چند سال پیش بود که Meizu اسمارت فون جذاب خود یعنی میزو پرو 7 را به علاقه مندان عرضه کرد و توانایی خود در استفاده از نمایشگر دوم را به رخ رقیبان کشید.

باید دید که شیائومی چه برنامه هایی را برای نمایشگر ثانویه می 11 اولترا در سر دارد. و اینکه آیا برندهای موبایل سازی دیگر نیز سعی خواهند کرد تا این ویژگی کاربردی و جذاب را به محصولات خود اضافه کنند؟

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی شیائومی طی چند ماه آینده وارد ویترین فروشگاه ها می شود. بنابراین درهفته های آتی باید منتظر خبرهای بیشتر درباره آن باشیم.

در پایان باید یادآوری کنیم که کمپانی هواوی نیز سال گذاشته از طرح جدید خود برای اسمارت فون رونمایی کرد که آن نیز از یک نمایشگر ثانویه در کنار ماژول دوربین اصلی بهره می برد. اما اینطور که به نظر می رسد به این زودی ها شاهد ورود گوشی هواوی با این ویژگی نخواهیم بود.

ارسال نظر