اسنپ ساپلای راه‌اندازی شد | تهیه مواد اولیه رستوران با قیمت ارزان!

رسانه کلیک - سرویس جدیدی به نام اسنپ ساپلای به لیست خدمات اسنپ افزوده‌شده است که قرار است به کمک تامین مواد اولیه برای رستوران‌ها برود. در حال حاضر، اسنپ فود در میان تمامی اپلیکیشن‌های دلیوری غذا از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و اکنون با این اپلیکیشن جدید بازهم یک‌قدم جلوتر از رقبای خود حرکت می‌کند.

اسنپ ساپلای راه‌اندازی شد | تهیه مواد اولیه رستوران با قیمت ارزان!

به گزارش کلیک، به نقل از پیوست؛ علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، از راه‌اندازی سرویس اسنپ ساپلای جهت کمک به رستوران‌ها و افزایش رضایت مشتریان خبر داد و گفت:

اسنپ ساپلای برای کاهش تورم و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده و سهولت در تهیه و خرید مواد موردنیاز رستوران‌ها و همچنین در راستای توسعه عمودی خدمات گروه اسنپ و افزایش بهره‌وری زنجیره‌ی تامین رستوران‌ها‌ فعالیت می‌کند.

سرویس اسنپ ساپلای هم‌اکنون در تهران

این سرویس به‌صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی شده تا مراحل کار بررسی شود و در صورت موفقیت به سایر رستوران‌ها در سایر شهرستان‌ها نیز توسعه یابد؛ اما اسنپ ساپلای دقیقا چه کار می‌کند؟ این اپلیکیشن درواقع، به رستوران‌ها کمک می‌کند تا بتوانند مواد اولیه رستوران خود را با هزینه ارزان‌تر و به‌صورت شفاف‌تر از تامین‌کنندگان بازار تهیه کنند. البته تنها رستوران‌هایی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند که جز لیست اسنپ فود بوده باشد.

جالب است بدانید که در حال حاضر، اپلیکیشن اسنپ فود بیش از ۹۰ درصد بازار سفارش آنلاین غذا را در اختیار دارد. این در حالی است که با شیوع بیماری کرونا ۸۰ درصد از تقاضای دلیوری غذا کاسته شده است. مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود در این مورداشاره کرد که این موضوع پس از گذشت زمانی با فعال شدن سرویس‌های سوپرمارکت و اضافه شدن روش‌های جدید به سیستم غذا باعث شد تا اسنپ فود به باور مدیرانش نسبتا به دوران اوج خود بازگردد.

اکنون این مجموعه امیدوارند تا بتوانند با اپلیکیشن اسنپ ساپلای هم بیشتری از بازار سفارش غذا را علاوه بر سمت مشتری از سمت رستوران‌ها نیز به دست آورند.

ارسال نظر