اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل رونمایی شد

رسانه کلیک - اسپیکر هوشمند اپل به نام هوم پاد مینی در رویداد امشب معرفی شد. این اسپیکر یک دستیار هوشمند در خانه‌های هوشمند خواهد بود. 

اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل رونمایی شد

بعد از مدت‌ها انتظار برای سری جدید گوشی‌های آیفون، شرکت اپل امروز ساعت 20:30 به وقت ایران در یک رویداد آنلاین به نام Hi, Speed از آیفون‌های 2020 خود رونمایی می‌کند. آیفون‌های 12 محصولات اصلی این رویداد هستند و در کنار آن‌ها اپل از Homepod Mini نیز رونمایی خواهد کرد.

در ابتدا تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، سخنرانی خود را آغاز کرد و به رویداد قبلی اپل که اپل واچ ها در آن رونمایی شدند اشاره کرد.

در ابتدا هوم پاد مینی رونمایی شد. شرکت اپل به تازگی روی این اسپیکرهای خود تمرکز کرده است و سعی در بهبود آن‌ها دارد. این دستگاه کوچک به راحتی به گوشی‌های هوشمند اپل متصل می‌شود و با استفاده از چند عدد از این اسپیکرها می‌توان صدای استریو بسیار خوبی را ایجاد کرد. این اسپیکر زیبا و ظریف، یک دستیار شخصی هوشمند نیز برای کاربران است که سرعت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد.

با استفاده از Homepod Mini می‌توان پیام‌های دریافت‌شده را خواند، قرار ملاقات‌های روز را از آن پرسید، پیامی را ارسال کرد و یا کارهای بسیار بیشتری انجام داد. همچنین دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند اپل و حتی Apple Car نیز به این اسپیکر متصل می‌شوند و می‌توان با فرامین صوتی آن‌ها را کنترل کرد.

هوم پاد

مانند تمام دستگاه‌های اپل، این شرکت در طراحی این اسپیکر هوشمند به امنیت و حریم شخصی کاربران اهمیت زیادی داده است. داده‌هایی که این دستگاه جمع آوری می‌کند، با نام اپل آیدی کاربران ذخیره نمی‌شوند و لازم نیست که کاربران نگرانی داشته باشند.

اکنون نوبت به آیفون رسیده است و تیم کوک در سالن اصلی اپل پارک در حال سخنرانی است. به ادعای کوک، تمام آیفون‌های اپل تاکنون پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در زمان خود بوده‌اند. امروز شبکه 5G به این گوشی‌های محبوب می‌آید.

مدیرعامل ورایزون، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا نیز به صحنه می‌آید و سخنرانی می‌کند. به گفته او، شبکه 5G تمام مراحل آزمایش خود را پشت سر گذاشته است و به واقعیت تبدیل شده است. سرعت این شبکه بسیار زیاد است و تقریبا 10 برابر نسل چهارم است. سرعت آپلود این شبکه در شرایط ایده‌آل 200 مگابیت بر ثانیه است که بسیار هیجان‌انگیز است.

در این شبکه جدید تاخیر به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. این اپراتور آمریکایی شبکه 5G اولترا بند خود را راه‌اندازی کرده است و در حال گسترش آن به ایالت‌ها و شهرهای بیشتری است. این اپراتور سعی دارد تا 200 میلیون نفر از آمریکایی‌ها را به این شبکه متصل کند.

ارسال نظر