اسکور بیت کوین نخواهد خرید؛ ضرر 20 میلیون دلاری!

رسانه کلیک - شرکت اسکوِر (Square) که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ در سرمایه‌گذاری 220 میلیون دلاری خود، 20 میلیون دلار از دست داده، اعلام کرده است که از این پس اسکور بیت کوین نخواهد خرید.

اسکور بیت کوین نخواهد خرید؛ ضرر 20 میلیون دلاری!

آمریتا آهوجا (Amrita Ahuja)، مدیر ارشد مالی این شرکت خدمات مالی و پرداخت‌های دیجیتال کالیفرنیایی، اظهار داشت که برنامه مشخصی برای بیت کوین ندارد و اسکور بیت کوین نخواهد خرید.

وی اظهار داشت:

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ارزیابی مجدد وضعیت بازار رمز ارزها از نظر خزانه‌داری وجود ندارد.

با این‌ حال، وی ذکر کرد که هنوز فرصت‌های بسیار دیگری برای یادگیری بیشتر در زمینه فرصت‌های سرمیه‌گذاری بیت کوین وجود دارد و هدف این شرکت، از ابتدا ارزیابی فرصت‌های موجود در این حوزه بوده است.

اسکور برای ترازنامه خود در اکتبر 2020، 50 میلیون دلار بیت کوین و در فوریه سال جاری نیز 170 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده بود.

در روز ۶ مه، اسکور گزارش مربوط به درآمد سه‌ماهه اول سال خود را که تا پایان ماه مارس گزارش می‌کرد، منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد با وجود افزایش ارزش بیت کوین خریداری‌ شده تا ۴۷۲ میلیون دلار بر اساس قیمت‌های بازار، اسکور 20 میلیون دلار ضرر کرده است.

آهوجا همچنین اشاره کرد که این خرید بیت کوین تنها حدود 5 درصد از نقدینگی ترازنامه شرکت را تشکیل می‌دهد.

وی در این خصوص عنوان کرد:

ما مثل همیشه در حال ارزیابی هستیم و می‌خواهیم مشتری‌مدار باشیم. به این ترتیب، هنگامی‌که تکامل محصولات بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌صورت کلی مشاهده کنیم، ارزیابی و سنجش‌های بیشتری را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه گفت که اسکور موضع خود را در مورد بیت کوین تغییر نداده است و به ارزیابی سرمایه‌گذاری بیت کوین خود به‌صورت مداوم ادامه خواهد داد.

درآمد سه ماه اول سال اسکور نسبت به همین بازه در سال گذشته 266 درصد افزایش داشته و به 5.06 میلیارد دلار رسیده است. این سود عمدتا به دلیل درآمد بیت کوین حاصل از نرم‌افزار Cash App این شرکت بود. این نرم‌افزار در سه ماه آغازین 2021 قریب به 3.51 میلیارد دلار درآمد داشته است که این میزان 11 برابر کل درآمد سال گذشته این نرم‌افزار بوده است.

ارسال نظر