اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس / درآمد کوین بیس در سه ماه اول سال خبرساز شد

رسانه کلیک – مدیر عامل کوین بیس به تازگی از اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس خبر داد. از طرفی، Coinbase برای اولین بار درآمد سه ماهه اول سال خود را منتشر و اعلام کرد که از زمان آغاز کار عمومی خود شاهد نتایج فوق‌العاده‌ای بوده است.

اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس / درآمد کوین بیس در سه ماه اول سال خبرساز شد

این صرافی به لطف پیشرفت‌های اخیر بازارهای ارز دیجیتال و گرایش سرمایه‌گذاران نهادی و غیرتجاری، شاهد افزایش درآمد و سود خالص بسزایی بوده است. این نتایج تا حد زیادی با برآوردهای انجام‌شده قبل از شروع عمومی آن همخوانی داشته‌اند.

کوین بیس همچنین به مبلغ ۳۳۵ میلیارد دلار در کل حجم مبادلات رسید که این معیار نیز در گزارش برآورد شده بود. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۳۰۰ درصدی از ۹۰ میلیارد دلار در سه ماه گذشته است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که ۱۲۰ میلیارد دلار از فعالیت غیرتجاری و ۲۱۵ میلیارد دلار دیگر از سوی مؤسسات تأمین شد.

با رشد بی‌سابقه بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین­ها، حجم مبادلات و تعداد کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال نیز رشد چشمگیری را تجربه کردند؛ کوین بیس افزایش 13 میلیون کاربر تائید شده را گزارش داد و در سه ماه گذشته ۴۳ میلیون کاربر را به خود جذب کرد که اکنون این تعداد به ۵۶ میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران فعال ماهانه آن نیز رشدی 217 درصدی از ۲.۸ میلیون به ۶.۱ میلیون کاربر داشته است.

حال موضوع اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس در رسانه‌های خارجی حسابی خبرساز شده است و انتظار می‌رود این مسئله محبوبیت صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس را دوچندان کند.

علی‌رغم یک سه ماه قوی، کوین بیس به سرمایه‌گذاران خود هشدار داد که افزایش رقابت ممکن است چالش‌های بالقوه­ای را به همراه داشته باشد. کوین‌بیس در مورد چالش‌های پیش‌رو اعلام کرد:

رقبای ما از رمزارزهای خاصی پشتیبانی می‌کنند که در حال حاضر دارای حجم معاملات زیاد و رشد در سرمایه‌گذاری در بازار هستند که در حال حاضر ما از آن­ها پشتیبانی نمی‌کنیم. آنها همچنین محصولات و خدمات جدیدی را ارائه می‌دهند که ما ارائه نمی‌کنیم. ما از این چالش‌ها استقبال خواهیم کرد زیرا آن‌ها نشان می‌دهند که بازار ما به‌سرعت در حال رشد است، اما ما باید به‌سرعت به حرکت ادامه دهیم تا به آن‌ها رسیدگی کنیم. بی‌شک این امر ما را به سمت ترقی و رشد سوق خواهد داد.

از سوی دیگر هزینه کارمزد که بخش اعظم عواید این صرافی را تشکیل می‌دهد، به میزان قابل‌توجهی بالاتر از رقباست. وقتی از مدیر ارشد مالی این شرکت، السیا هاس، (Alesia Haas) پرسیده شد، او با بیان اینکه کارمزدهای کوین بیس بالا خواهد ماند، پاسخ داد:

ما در تلاش برای برنده شدن در رقابت هزینه‌ها نیستیم و در عوض تلاش و رقابت ما بر سر مورد اعتمادترین بودن است.

دوج کوین امسال شاهد رشد ۱۰،۰۰۰ درصدی و جذب میلیون‌ها کاربر جدید بود و صرافی‌ها و دیگر رقبا به‌سرعت با افزودن دوج کوین از این فرصت استفاده کردند. این در حالی است که کوین بیس هنوز از دوج کوین پشتیبانی نمی‌کند. برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس، با وعده اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس در فصل تابستان گفت:

ما انرژی و فکر زیادی را مشغول تسریع مراحل اضافه کردن ارزهای جدید از جمله دوج کوین کرده‌ایم.

ارسال نظر