اضافه شدن قابلیت واکنش با ایموجی به پیام‌رسان Messages در اندروید

رسانه کلیک - شرکت گوگل بعد از ۳ ماه آزمایش، قابلیت واکنش با ایموجی را به پیام‌رسان Messages خود اضافه کرد.

اضافه شدن قابلیت واکنش با ایموجی به پیام‌رسان Messages در اندروید

گوگل هم سرانجام قابلیت واکنش با ایموجی را به پیام‌رسان Messages خود اضافه کرد. این قابلیت ابتدا به مدت ۳ ماه آزمایش شد و برای کاربران محدودی فعال بود؛ اما به مرور زمان در دسترس همه افراد قرار خواهد گرفت.

برای اینکه نوار ایموجی‌های در این پیام‌رسان ظاهر شود، باید انگشت خود را روی پیام موردنظر نگهدارید تا نوار ایموجی شامل ۷ ایموجی برای شما ظاهر شود. البته این ایموجی‌ها را تنها می‌توانید برای کاربران اندرویدی که گوشی هوشمند آن‌ها از قابلیت RCS پشتیبانی می‌کند ارسال کنید.

علاوه بر قابلیت واکنش با ایموجی ، قابلیت‌های دیگری به این پیام‌رسان اضافه شده است. در قابلیت Smart Replays، ایموجی‌هایی که در این نوار برای شما ظاهر می‌شوند با توجه به محتوای پیام‌های اخیر شما انتخاب می‌شوند و در واقع برای هر پیام ایموجی‌های مختلفی نمایش داده می‌شود. همچنین از این به بعد کاربران می‌توانند روی عکس‌هایی که با گوشی خود گرفته‌اند نقاشی کنند و بعد آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنند.

اکثر این قابلیت‌ها در پیام‌رسان‌های دیگر وجود داشته‌اند اما گوگل سعی کرده تا با ارائه آن‌ها، کاربران خود را از دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بی‌نیاز کند و میزان استفاده آن‌ها از اپلیکیشن Messages را افزایش دهد.

ارسال نظر