مگ سیف و شارژر ایرپاد جدید اپل در راه است

مگ سیف در دسته لوازم جانبی کاربردی آیفون قرار می‌گیرد. این گجت سال گذشته همراه سری آیفون ۱۲ معرفی شد. طبق گزارشات منتشر شده مدل جدید این گجت با بهبودهای اساسی همراه خواهد شد. 

مگ سیف و شارژر ایرپاد جدید اپل در راه است

مگ سیف اپل یکی از کاربردی‌ترین گجت‌هایی است که از طریق آن کاربران می‌توانند بصورت بی‌سیم آیفون خود را شارژ کنند.

این گجت با استفاده از آهن‌ربای بکار رفته در قسمت پشتی گوشی‌های اپل به آنها می‌چسبد و آنها را شارژ می‌کند.

البته بکارگیری آهن‌ربا در پنل پشتی سری آیفون ۱۲ ویژگی‌های جذاب دیگری را برای آنها به ارمغان می‌آورد. برای مثال شما می‌توانید دیگر وسایل همچون جای کارت خود را به پشت دستگاه بچسبانید.

پیش از این اعلام شده بود اپل قصد دارد آهن‌ربا بکار رفته در پنل پشتی سری آیفون ۱۳ را قوی‌تر از قبل کرده تا کاربران بتوانند وسایل جانبی را با خیال راحت و بدون نگرانی از جداشدن آنها به گوشی وصل کنند.

حال طبق اسناد منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال غول کوپرتینو قصد دارد در کنار خانواده آیفون ۱۳ از نسل جدید مگ سیف‌های خود با شماره مدل A2548 رونمایی کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده مگ سیف جدید روی ۴ گوشی نامعلوم مورد آزمایش قرار گرفته و از قرار معلوم گوشی‌های مورد آزمایش در حقیقت آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی بوده و این بدان معناست اپل درحال آماده‌سازی خود برای برگزاری یک مراسم باشکوه است.

در کنار اطلاعات منتشر درباره مگ سیف، شارژر ایرپادهای اپل نیز در فهرست دستگاه‌های کمیسیون ارتباطات فدرال قرار گرفته و به نظر می‌رسد این شارژرها احتمالا از مگ سیف جدید شرکت نیز پشتیبانی خواهند کرد.

حال باید دید شرکت اپل چه برنامه‌ای برای مراسم رونمایی از محصولات جدید خود تدارک دیده است.

آیا برای خرید آیفون‌های جدید همراه مگ سیف بهبود یافته آنها آماده هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر