اعطای نشان خادم‌المصطفی(ص) به همراه‌اول

رسانه کلیک - در مراسمی با حضور چهره‌های علمی کشور، دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم‌المصطفی(ص) به همراه‌اول اعطا شد.

اعطای نشان خادم‌المصطفی(ص) به همراه‌اول

این مراسم عصر روز دوشنبه ۴ اسفندماه، در سالن همایش‌های هتل همای تهران برگزار شد.

در این این مراسم از خادمان عرصه علم و فناوری ایران که طی سالیان اخیر از این حوزه حمایت کرده اند، با اعطای لوح تقدیر و نشان جهانی خادم‌المصطفی(ص) تقدیر شد.

در بخشی از لوح تقدیر اعطایی به همراه‌اول خطاب به مدیرعامل این اپراتور آمده است: «به رسم ادب و با کمال افتخار از این خیراندیشی شما با عنوان «پیشگام نیکوکاری و وقف علم و فناوری» با نهایت امتنان، تکریم و قدردانی می‌گردد.

امید است که به فضل الهی این اقدام خیر شما با همت و همگرایی سایر مسلمانان، بویژه نخبگان و دانشمندان، منجر به ایفای نقش مؤثر دنیای اسلام در توسعه علم و فناوری جهان شود و این تلاش مقدس به کاهش آلام بشریت و افزایش رفاه عمومی منتهی گردد.

سابقه جایزه خادم المصطفی(ص)

صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) از تاریخ 15 آذرماه 94 با چشم انداز تبدیل شدن به بزرگترین صندوق مالی توسعه علم و فناوری جهان اسلام، مجوز تاسیس و فعالیت خود را دریافت کرده است.

تا به حال بیش از 70 میلیارد ریال جذب سرمایه کرده است که جوایز نخستین دوره جایزه مصطفی(ص) از محل منابع این صندوق به برگزیدگان اهدا شده است.

بیش از 237 نفر از شخصیت‌های برجسته علمی و مدیریتی جهان اسلام و 22 شرکت حقوقی فناور، پس از آغاز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) به عضویت این صندوق در آمده‌اند.

آیین اعطای جایزه

آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی(ص) با حضور برخی از اعضای هیئت دولت، مدیران ارشد بانک مرکزی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیش از 200 نفر از شخصیت‌های برجسته علمی کشور و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

ارسال نظر