افتتاح خط تولید موتور تارا کی 132 + جدیدترین قیمت رسمی پژو 207 پانوراما

رسانه کلیک - در این مطلب دو خبر پیرامون شرکت ایران خودرو و محصولات آن را به استحضار شما مخاطبان رسانه کلیک خواهیم رساند.

افتتاح خط تولید موتور تارا کی 132 + جدیدترین قیمت رسمی پژو 207 پانوراما

خط تولید موتور بهینه‌سازی شده تارا کی 132 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد. پروژه کی 132 به عنوان جایگزین پژو ۳۰۱ توسط گروه ایران خودرو به بازار کشور عرضه شده و اخیرا تحت عنوان تارا از آن یاد شده است. این خودرو بر پلتفرم پژو ۳۰۱ توسعه یافته و از نمونه بهینه‌سازی شده موتور ۱۶ سوپاپ پژو ۲۰۶ تیپ پنج یا همان پیشرانه tu5 به منظور تامین قوای محرکه آن بهره برده شده است. این موتور قادر به تولید 110 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقيقه و 150 نیوتن متر گشتاور در 4800 نیوتن متر است.

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایران جیب، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت به همراه فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین جمعی از معاونان وزیر، روز شنبه ۲۹ آذرماه خط تولید موتور tu۵ پلاس را افتتاح کرد و از مراحل توسعه این پیشرانه بازدید به عمل آورد. وزیر صنعت در نشست مشترک با مدیران و مسئولان گروه صنعتی ایران خودرو، مسائل و مشکلات این شرکت را بررسی و آخرین سیاست‌های خودرویی کشور را تشریح خواهد کرد.

ایران خودرو کی 132 در خبری دیگر قیمت جدید و رسمی پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه‌ای را به اطلاع شما می‌رسانیم. طبق اخبار منتشر شده، طی هفته جاری دعوت‌نامه تسویه حساب برای مشتریانی که پیش از این خودرو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه‌ای را ثبت نام کرده بودند صادر و ارسال می‌شود. خودرو پژو ۲۰۷ به موتور ۱۶ سوپاپ تیو 5 به حجم ۱.۶ لیتر مجهز شده و در حال حاضر با دو نوع جعبه دنده دستی ۵ سرعته یا ۴ سرعته اتوماتیک، با یا بدون سقف شیشه‌ای به دست مشتریان می‌رسد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، دعوت‌نامه تسویه حساب متقاضیان با موعد تحویل تابستان ۱۳۹۹ در روزهای آینده با قیمت 252 میلیون تومان صادر می‌شود و این در حالی است که قیمت مدلهای با موعد تحویل پاییز ۹۹ هنوز مشخص نیست. لازم به ذکر است که بهای نسخه دستی این خودرو در حال حاضر معادل ۱۹۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر