تعرفه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان دولت افزایش می‌یابد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه جدید خود تعرفه خدمات تلفن ثابت را در دفاتر پیشخوان دولت افزایش داد.سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش غیر عمومی غیردولتی حوزه  ICT، تعرفه خدماتی مانند صدور قبض، وصل خط پس از پرداخت بدهی، ثبت‌نام خط حقیقی، کشف مزاحمت تلفنی، اعتراض مشترک به صورت‌حساب و چاپ ریز مکالمات را افزایش داده است.

تعرفه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان دولت افزایش می‌یابد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش غیر عمومی غیردولتی حوزه ICT، تعرفه خدماتی مانند صدور قبض، وصل خط پس از پرداخت بدهی، ثبت‌نام خط حقیقی، کشف مزاحمت تلفنی، اعتراض مشترک به صورت‌حساب و چاپ ریز مکالمات را افزایش داده است.

گفته شده با توجه به گلایه‌ای که همواره صاحبان دفاتر پیشخوان از عدم افزایش تعرفه داشتند، رگولاتوری تصمیم گرفت این مسئله را حل کند. حالا بر اساس مصوبه تازه رگولاتوری، تعرفه‌های ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ICT روستایی افزایش یافته است.

پیش از این خدمات تلفن ثابت بر اساس تعرفه‌ای که مربوط به 7 سال پیش بود، ارائه می‌شد و تمامی خدمات قیمت واحد داشتند؛ اما پس از ابلاغ این مصوبه ثبت‌نام خط، تغییر نام خط و تغییر مکان تلفن ثابت برای مشترکان حقوقی و حقیقی با دو تعرفه مجزا انجام می‌شود.

گفتنی است به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع پرنوسان اقتصادی سازمان رگولاتوری هم نسبت به افزایش تعرفه خدمات و در نتیجه درآمدزایی بیشتر مصمم شده است. این سازمان اخیراً تعرفه رانژه و درانژه (دایر کردن و تخلیه خط) را هم برای خطوط مشترکین اینترنت ثابت به رقم 60 هزار تومان افزایش داد.

همچنین یک‌ماهه شدن صورت‌حساب تلفن ثابت از دیگر مصوبه‌های اخیر این سازمان بود.

این مطلب را هم بخوانید: آموزش اعتراض به صورت‌حساب تلفن ثابت

ارسال نظر