90 میلیون دستگاه آیفون 13 قرار است تولید شود!

اپل پیش‌بینی کرده که عرضه سری آیفون 13 با تقاضای بیش از حد مواجه می‌شود و به همین خاطر، تولید محصولات جدید را افزایش داده است.

90 میلیون دستگاه آیفون 13 قرار است تولید شود!

سری جدید آیفون 13

طبق پیش‌بینی‌های اپل، تقاضا برای آیفون 13 حین عرضه این محصول در پاییز سال جاری از حد معمول فراتر می‌رود. به همین خاطر و با استناد به گزارش اخیر بلومبرگ، کمپانی کوپرتینویی تولید گوشی‌های جدید خود را به طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش داده است.

ظاهرا اپل قصد دارد تا پایان سال 2021، حدود 90 میلیون دستگاه آیفون 13 را تولید کند. این رقم به طور قابل‌توجهی بیشتر از هدف 75 میلیون واحدی این شرکت در سال‌های اخیر است.

اپل پیش‌بینی کرده که افزایش تقاضای سری 13 در برخی کشورها ممکن است به سبب عرضه واکسن کرونا چندان محسوس نباشد.

همان‌طور که می‌دانید، کمبود جهانی تراشه روی عملکرد کمپانی‌های بزرگی در سراسر دنیا تأثیر گذاشته است. با این حال، به نظر می‌رسد غول کوپرتینویی توانسته در تولید آیفون 13 بر این مشکل غلبه کند.

علاوه بر افزایش تولید گوشی‌های جدید، شرکت بزرگ اپل قصد دارد به زودی تمام مدل‌های آیفون 12 را به‌روزرسانی کند. البته گوشی‌های سری جدید از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارند. در حقیقت باید گفت که عملکرد سری 13 از لحاظ مشخصات داخلی بهبود پیدا کرده است.

سری آیفون 13 از پردازنده‌های پیشرفته‌تر، دوربین بهبودیافته و نمایشگرهای بهتری استفاده می‌کنند. ظاهرا اندازه ناچ روی نمایشگر گوشی‌های جدید کوچک‌تر شده است. همچنین انتظار می‌رود محصولات آتی اپل به عملکرد Touch ID درون نمایشگری مجهز باشند.

گویا کمپانی کوپرتینویی ترجیح داده تا پیش از روز رونمایی، مشخصات گوشی‌های سری 13 را مخفی نگه دارد. اما تاکنون افشاگری‌ها و شایعات متعددی حول آیفون‌های جدید در فضای آنلاین منتشر شده است. بدون شک در طی چند ماه آتی، اطلاعات بیشتری در خصوص سری آیفون 13 در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

ارسال نظر