افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در آمریکا

تعداد خودپردازهای بیت کوین در ایالات متحده در طول یک سال تقریبا دوبرابر شده است که نشانگر تقاضای فزاینده سرمایه‌گذاران خرده‌ای است که به دنبال راحتی در استفاده هستند.

افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در آمریکا

خودپردازهای بیت کوین در آمریکا

دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین درحال‌رشد در سراسر ایالات متحده هستند. این دستگاه‌ها تجربه راحت و بدون دردسر خرید بیت کوین را برای عموم مردم فراهم می‌کنند و تقاضای فزاینده را در سراسر این کشور برآورده می‌کنند.

با استناد به داده‌های وب‌سایت تحقیقاتی مستقل HowManyBitcoinATMs ، در کمتر از یک سال، تعداد خودپردازهای بیت کوین مستقر در ایالات متحده بیش از دو برابر شده است، و اکنون بیش از 38،000 دستگاه در سراسر این کشور فعال هستند.

تعداد کل خودپردازهای بیت کوین در ایالات متحده تعداد کل خودپردازهای بیت کوین در ایالات متحده بر اساس متصدیان

شبکه تلویزیونی CBS7 گزارش داد که در غرب تگزاس، خودپردازهای بیت کوین در پمپ‌بنزین‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی نیز ظاهر شده‌اند. این دستگاه‌ها به مشتریان امکان می‌دهند تا با پرداخت بیت کوین، تا 18،000 دلار پول نقد دریافت کنند. مالک یکی از این فروشگاه‌ها در این گزارش گفت که این خودپردازها به رونق کسب‌وکارشان کمک کرده است؛ زیرا مشتریان اغلب محصولات دیگر را در فروشگاه خریداری می‌کنند.

کواد کوین (Quad Coin)، شرکتی که این دستگاه‌ها را در غرب تگزاس اداره می‌کند، به CBS7 گفت که سادگی فرایند خرید باعث افزایش تقاضا شده و این شرکت را به سمت توسعه طرح‌های جدید ترغیب کرده است.

مارک شویکت، بنیان‌گذار کواد کوین گفت که وی پس از اینکه «تصور کرد تقاضا وجود دارد و مردم خواهان بیت کوین در همه‌جا هستند» این شرکت را تأسیس کرد. او درست متوجه شده بود و بر اساس این گزارش، سهولت استفاده از دستگاه‌های خودپرداز باعث می‌شود مردم در هر زمان که می‌خواهند توقف کنند و بیت کوین خریداری کنند یا بیت کوین خود را به دلار نقد تبدیل کنند.

دیروز زنجیره فروشگاه‌های Circle K با چشم اندازی از رشد تقاضا و بر اساس نمونه‌های موفقیت‌آمیز، اعلام کرد که با شرکت خودپرداز بیت کوین Bitcoin Depot همکاری کرده است. این همکاری، خودپردازهای بیت کوین را به فروشگاه‌های Circle K در ایالات متحده و کانادا می‌آورد و بیش از 700 دستگاه در حال حاضر نصب شده‌اند.

کارمزد خودپردازهای بیت کوین کارمزد خودپردازهای بیت کوین برای متصدیان مختلف

هر راحتی، هزینه‌ای هم به دنبال دارد. در صورت خرید بیت کوین از طریق دستگاه‌های خودپرداز، خرید شما شامل هزینه‌های احراز هویت و کارمزد خواهد شد. برخی از متصدیان برای هر خرید در دستگاه خودپرداز خود، تا 30 درصد هزینه می‌گیرند! مراحل احراز هویت نیز از تأیید شماره تلفن برای خریدهای کوچک شروع می‌شود و برای خریدهای بزرگ‌تر ارائه کارت شناسایی نیاز است.

ارسال نظر