گوگل سرعت شارژ پیکسل ۶ پرو را بالا می‌برد

شرکت گوگل قصد دارد بزودی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند. حال طبق گزارش‌های منتشر شده، مدل پرو سری پیکسل ۶ از سرعت شارژ رضایت‌بخشی استفاده خواهد کرد.

گوگل سرعت شارژ پیکسل ۶ پرو را بالا می‌برد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی جدیدترین گوشی‌های گوگل به عنوان آخرین پرچمداران سال ۲۰۲۱ نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه فناوری و خریداران به عرضه این محصول است.

پیش از این اعلام شد سری پیکسل ۶ همراه پردازنده اختصاصی گوگل و یک طراحی بسیار جذاب به بازار عرضه خواهند شد. حال جدیدترین شایعات حاکی از افزایش سرعت شارژ مدل پرو گوشی‌های پیشِ رو است.

طبق لیست منتشر شده توسط یک سازمان تنظیم مقررات تایوانی، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در گوشی پیکسل ۶ پرو فناوری سرعت شارژ ۳۳ وات را جایگزین تکنولوژی قدیمی ۱۸ وات خود کند‌.

البته پیش از این نیز افشاکننده‌ای با نام یوگش اعلام کرده بود گوگل در صدد افزایش سرعت شارژ گوشی جدید خود است. حال فهرست منتشر شده توسط سازمان تایوانی این خبر را تایید می‌کند.

با توجه به شایعات گفته می‌شود پیکسل ۶ پرو احتمالا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. در صورت استفاده از سرعت شارژ ۱۸ وات، پر کردن شارژ این محصول بیش از ۲ ساعت زمان خواهد برد. اما خبر استفاده از فناوری شارژ ۳۳ وات می‌تواند این زمان را بطور چشمگیری کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست میزان سرعت شارژ ۳۳ وات روی هر ۲ مدل گوشی‌های گوگل استفاده خواهد شد یا این قابلیت تنها مختص خریداران نسخه پرو خواهد بود. اما گفته می‌شود گوگل قصد ندارد محصولات جدید خود را همراه شارژر داخل جعبه گوشی عرضه کند.

این بدان معناست که شما می‌بایست شارژرهای جدید را بصورت جداگانه از گوگل خریداری کنید. بله این همان ترفند درآمدزایی جدید اپل است که دیگر کمپانی‌ها همچون سامسونگ نیز به تقلید از آن مسیر مشابهی را پیش گرفته‌اند.

دیگر شایعات حاکی از استفاده سرعت شارژ بی‌سیم ۲۳ وات در پیکسل‌های جدید است. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع کاربران می‌توانند بدون نیاز به استفاده مداوم کابل‌های USB-C گوشی خود را با سرعت مطلوبی شارژ کنند.

البته درحال حاضر تاج پادشاهی سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند بر سر شرکت چینی شیائومی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات است. برهمین اساس دیگر غول‌های فناوری قصد دارند به منظور عقب نماندن از این میدان رقابت محصولات خود را با پشتیبانی از سرعت شارژ بالاتری نسبت به قبل در اختیار کاربران قراردهند.

حال باید دید پیکسل‌های جدید گوگل چه عملکرد در این زمینه خواهند داشت. لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر