افزایش هرچه سریع‌تر سطح تولید تسلا مدل Y

رسانه کلیک - بر اساس ایمیل‌‌های لو رفته از طرف مدیر عامل شرکت تسلا، کارمندان این شرکت باید همه تلاش خود را برای افزایش سطح تولید خودرو‌های تسلا مدل Y انجام دهند.

افزایش هرچه سریع‌تر سطح تولید تسلا مدل Y

او در ایمیل خود صراحتا اعلام کرده است که مسئولان مربوطه این شرکت باید همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات تولید در بخش تولید قطعه و مونتاژ آن‌ها انجام دهند. با گسترش کرونا بسیاری از خودروسازان مستقر در کالیفرنیا برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را به‌طور کامل و یا نیمه متوقف کردند. این در حالی است که در همین زمان کارخانه تسلا شروع به تولید تسلا مدل Y کرده است.

اما حالا مدیر عامل تسلا در ایمیلی که به کارمندان خود فرستاده است اکیدا تاکید کرده که هرچه سریع‌تر سطح تولید این مدل از خودروهای تسلا افزایش یابد. مدیر عامل تسلا در ایمیل خود که امروز از طرف Business Insider منتشر شده است از کارکنان کارخانه تسلا خواسته است که با همه توان خود برای به حداقل رساندن مشکلات تولید و مونتاژ قطعات تلاش کنند. مسلما مشکلات زیادی در طول تولید خودرو و پس از مونتاژ نهایی آن وجود دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود.

ماسک در ایمیل خود گفته است: من از شما می‌خواهم تا با کمک یکدیگر همه تلاش خود را برای ایجاد تغییرات بزرگ در تسلا انجام دهید. اگر چه این ایمیل از طرف منبع معتبری منتشر شده است؛ اما هیچ منبعی هنوز آن را تائید نکرده است و از طرفی شرکت تسلا نیز تاکنون نسبت به انتشار آن واکنشی نشان نداده است.

ارسال نظر