افشای تصاویری از آیفون 12 با نمایشگر ۵/۴ اینچی

رسانه کلیک - تصاویر فاش شده از آیفون 12 با نمایشگر ۵/۴ اینچی نشان می‌دهد که ناچ دوربین سلفی در این گوشی مانند آیفون ۱۱ است و در دو نسخه LTE و 5G به بازار عرضه خواهد شد.

افشای تصاویری از آیفون 12 با نمایشگر ۵/۴ اینچی

هنوز ۲ ماه تا رونمایی از آیفون 12 باقیمانده است؛ اما برخی از منابع تصاویری از این گوشی ها را فاش می کنند. این بار هم DigitalChatStation تصاویری از آیفون 12 با نمایشگر ۵/۴ اینچی فاش کرده است. می‌توان گفت که این گوشی هوشمند مقرون‌به صرفه‌ترین گوشی شرکت اپل در سال جدید است.

آیفون 12 با نمایشگر ۵/۴ اینچی

در مقایسه با آیفون‌های سری 11، ناچ دوربین سلفی هنوز با همان ابعاد در جای خود قرار دارد. همچنین این گوشی به احتمال زیاد یک باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. منابع مختلف اظهار می‌کنند که این گوشی با دو نسخه LTE و 5G وارد بازار خواهد شد که نسخه LTE آن قیمت پایه ۵۴۹ دلار خواهد داشت.

دوربین اصلی این گوشی نیز مانند آیفون ۱۱ یک دوربین دوگانه است که لنزها به‌صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. لبه‌های این گوشی نیز با سری آیفون ۱۱ متفاوت است و مانند دیگر آیفون‌های 12، لبه‌های تختی دارد. در این گوشی‌ها از دوربین‌های Semco و Sunny Optical استفاده خواهد شد؛ به همین دلیل این دوربین‌ها عملکرد بهتر و فوکوس خودکار بهتری خواهند داشت.

طبق گزارش های مختلف، گوشی‌های سری آیفون 12 در تاریخ ۸ سپتامبر یا ۱۸ مرداد ماه رونمایی خواهند شد.

ارسال نظر