گوشی مجیک ۳ در دستان مدیرعامل شرکت آنر رویت شد

آنر (Honor) قصد دارد به زودی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. حال جدیدترین تصویر این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. 

گوشی مجیک ۳ در دستان مدیرعامل شرکت آنر رویت شد

کمپانی آنر قصد دارد طی مراسمی در روز دوازدهم آگوست از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام مجیک ۳ رونمایی کند. گفته می‌شود این محصول اولین پرچمدار آنر خواهد بود که این کمپانی بدون کمک گرفتن از کمپانی مادر (هواوی) اقدام به ساخت آن کرده است.

روز گذشته مدیرعامل شرکت چینی آنر آقای ژائو مینگ طی مصاحبه تلویزیونی با یک شبکه چینی ظاهر پنل پشتی این دستگاه را به نمایش گذاشت.

با توجه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد مجیک ۳ از طراحی دوربین پنج‌گانه در پنل پشتی خود بهره می‌برد.

البته با وجود قاب نگهدارنده مخصوص به جهت پنهان کردن طراحی کلی گوشی، هنوز مشخص نیست پرچمدار آتی مجیک با چه شکل و شمایل دقیقی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. با توجه به اخبار منتشر شده گفته می‌شود مجیک ۳ بیش از یک دوربین اصلی خواهد داشت.

جدا از بحث ظاهر این دستگاه، آقای مینگ از یک قابلیت هوش مصنوعی جدید با نام "Look at Mute" طی مصاحبه خود رونمایی کرد. از طریق این ویژگی شما می‌توانید وقتی شخصی با شما تماس می‌گیرد گوشی را به سمت پایین برگردانید تا صدای زنگ کم شود.

به گفته آقای مینگ، گوشی هوشمند جدید شرکت Honor در بخش‌های مختلفی همچون مصرف باتری، پردازش تصاویر، حریم شخصی از هوش مصنوعی بهره برده تا بتوان از طریق آنها نهایت استفاده را از تلفن هوشمند کرد.

از جمله ویژگی های اصلی این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین سلفی دوگانه و حاشیه‌های بسیار کم صفحه نمایش دستگاه اشاره کرد.

با توجه به گزارشات منتشر شده گفته میشود آنر مجیک ۳ در دو مدل معمولی و پرو در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه شایعات حاکی از است مدل پرو از یک دوربین سلفی پیشرفته سه‌بعدی به جهت بازکردن قفل گوشی از طریق آن بهره می‌برد.

حال باید دید این کمپانی چینی با عرضه اولین پرچمدار خود چگونه با رقبای سرسخت خود رقابت خواهد کرد.

ارسال نظر