اطلاعات جدید از رنگ بندی و طراحی گلکسی بادز ۲ منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در مراسم Galaxy Unpacked یازدهم آگوست از جدیدترین گجت‌های مورد انتظار خود رونمایی کند. حال اطلاعات جدید بادز ۲ در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 

اطلاعات جدید از رنگ بندی و طراحی گلکسی بادز ۲ منتشر شد

طبق شایعات منتشر شده غول کره‌ای قصد دارد در مراسم آنپکد پیشرو از چندین محصول جدید خود رونمایی کند. گفته می‌شود در این مراسم از دستگاه‌هایی همچون گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، گلکسی واچ جدید و بادز ۲ رونمایی شود.

حال ایوان بلاس افشاکننده محبوب فضای مجازی تصاویر جدیدی از گلکسی بادز ۲ منتشر کرده است که طراحی و رنگ‌بندی کامل این محصول را به نمایش می‌گذارد.

طبق تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد هدفون‌های بی‌سیم پیشرو در ۴ رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اما چیزی که این هدفون‌ها را از لحاظ طراحی نسبت به نسل‌های قبلی خود متمایز می‌کند قاب شارژر ۲ رنگ آنها است. در واقع شما با انتخاب رنگ مورد علاقه خود می‌توانید شاهد حضور آن در قسمت داخلی قاب شارژر رنگ مورد نظر باشید و رنگ بیرونی تمام قاب‌ها سفید خواهد بود.

از لحاظ طراحی کلی می‌توان گفت هدفون‌های جدید شباهت بسیاری با گلکسی بادز پلاس داشته اما قاب شارژر مدل پیشرو شباهت بسیاری با بادز لایو دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود هدفون‌های جدید از یک باتری ۱۲۰ میلی آمپری و قاب نگهدارنده آنها از یک باتری ۵۰۰ میلی آمپری بهره ببرد. البته درباره حضور فناوری ANC و چگونگی عملکرد آن هنوز اخبار متناقضی وجود دارد که برای پی بردن به آن و دیگر اطلاعات پیرامون این محصول باید زمان بیشتری منتظر انتشار اخبار رسمی درباره گجت جدید سامسونگ باشیم.

آیا تابحال از هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بادزهای این غول کره‌ای توان رقابت با محصولات تولید شده توسط اپل و سونی را دارند؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر