مشخصات کلیدی و طراحی می پد ۵ در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

شرکت شیائومی قصد دارد در ماه آگوست از سری جدید تبلت‌های می پد ۵ رونمایی کند. حال اطلاعات جدیدی از این تبلت در اختیار ما قرار گرفته است. 

مشخصات کلیدی و طراحی می پد ۵ در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

طبق گزارشات اخیر از غول چینی، به نظر میرسد شیائومی قصد دارد تا در کنار معرفی گوشی‌های Mi C11 و Mi MIX 4 از سری جدید تبلت ‌های خود با عنوان می پد ۵ پرده‌برداری کند. با اینکه گل سر سبد محصولات پیشرو می میکس ۴ همراه یک طراحی خاص و امکانات فوق‌العاده خواهد بود اما حضور تبلت‌های جدید نیز می‌تواند برای بسیاری از کاربران خبری خوشایند باشد.

حال طبق پوستر منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات کلیدی و طراحی می پد ۵ در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است که ما قصد داریم به آن بپردازیم.

با نگاه به پوستر به نظر می‌رسد این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده شده در پوکو ایکس۳ پرو بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه نیز شامل یک جفت لنز و فلاش دوربین می‌شود. طبق اخبار منتشر شده، دوربین اصلی این دستگاه از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

پنل جلویی این گجت از یک طراحی فوق‌العاده زیبا و کم حاشیه بهره می‌برد. گفته می‌شود این پنل از رزولوشن 2K همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. بنابراین تبلت پیشرو می‌تواند یک انتخاب عالی برای دوستداران تماشای فیلم، سریال و بازی کردن باشد.

طبق شایعات، یکی از اعضای خانواده می پد ۵ از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ وات در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود مدل دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ با پشتیبانی از سرعت شارژ بسیار پایین‌تر ۲۲.۵ وات به بازار عرضه می‌شود و هر دو مدل پیشرو دارای یک پنل ۱۱ اینچ خواهند بود.

به نظر شما تبلت‌های جدید این شرکت چینی می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر