مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای توسط گوگل پلی فاش شد

نسخه طرفداران سری گلکسی اس ۲۱ یکی از پرحاشیه‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال میلادی جاری بوده است. پیش از این گفته شده بود غول کره‌ای به دلیل مشکل کمبود تراشه‌ها نمی‌تواند از نسل دوم سری "FE" رونمایی کند. حال به نظر می‌رسد مشکلات پیش آمده مانع تولید این محصول نشده است. 

مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای توسط گوگل پلی فاش شد

طبق اطلاعات منتشر شده جدید توسط فهرست دستگاه‌های قابل پشتیبانی پلی استور، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد بزودی از نسخه طرفداران خانواده گلکسی اس ۲۱ رونمایی کند.

بهتر است ابتدا توضیحی درباره نسخه طرفداران این شرکت در اختیار شما قرار دهیم. شرکت سامسونگ با معرفی خط تولید "FE" در سال ۲۰۲۰ محصولی جدید را به بازار عرضه کرد و از طریق آن توانست موفقیت چشمگیری بدست آورد. این سری در واقع نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار معرفی شده سال است و از لحاظ سخت‌افزار تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد.

با توجه به لیست منتشر شده مشخص شده است که گلکسی اس ۲۱ اف ای از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با سرعت کلاک ۲.۸ گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. این بدان معناست قدرت پردازشی گوشی پیشرو با خانواده اس ۲۱ برابری می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه درباره اس ۲۱ اف ای میزان رم آن است. به نظر می‌رسد این محصول با حداقل حافظه رم ۶ گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود سامسونگ به منظور کاهش قیمت نسخه طرفداران جدید میزان حافظه رم پایه‌ای این گوشی را به ۶ گیگابایت کاهش داده است.

از دیگر مشخصات منتشر شده توسط فهرست پلی استور می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۰۰۹ اشاره کرد. البته گفته می‌شود صفحه نمایش این محصول از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

درحال حاضر مشخصات لو رفته از پرچمدار خوش قیمت سامسونگ بطور کامل در دسترس قرار نگرفته است بنابراین برای آگاهی از امکانات بیشتر درباره آن باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

به نظر شما این محصول می‌تواند همانند نسل قبلی خود فروش خوبی را تجربه کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر