جزییات بیشتری از هدفون‌های جدید گلکسی بادز 2 سامسونگ فاش شد

طبق آخرین افشاسازی‌های فضای آنلاین، هدست های گلکسی بادز 2 از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی کرده و در پنج رنگ عرضه می‌شوند.

جزییات بیشتری از هدفون‌های جدید گلکسی بادز 2 سامسونگ فاش شد

گلکسی بادز 2

توسعه‌دهنده‌ای به نام Tim Schneeberger به تازگی از نسخه بتای اپلیکیشن همراه گلکسی بادز 2 خبردار شده است. اطلاعات مربوط به این هدفون‌های کوچک بارها توسط منابع مختلفی لو رفته است. خبر جدید نه تنها برخی از این اطلاعات را مورد تأیید قرار می‌دهد، بلکه جزئیات بیشتری را فاش می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی، طراحی بادز 2 از OG Buds الهام گرفته و در چهار رنگ مختلف، یعنی مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه می‌شود. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که رنگ زرد نیز به تنوع رنگی هدست ها اضافه شده است. همچنین رنگ سبز به ‌روشنی آنچه در رندرها لو رفته نیست.

مشخصات اپلیکیشن گلکسی بادز 2

اپلیکیشن همراه Galaxy Buds 2 شامل گزینه‌ای برای فعال‌سازی حذف نویز فعال می‌شود. یعنی فناوری حذف نویز فعال در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. همچنین افشا شده که هر هدست به یک باتری 61 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و کیس مربوطه نیز دارای باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی است.

اگر به یاد داشته باشید، Galaxy Buds با باتری 58 میلی‌آمپر ساعتی و کیس 252 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شد.

در هر صورت، بادز جدید به شما اجازه می‌دهد تا عملیات مختلف مثل لمس تک ضربه‌ای، دو ضربه‌ای، سه ضربه‌ای و نگه‌داشتن انگشت را فعال یا غیرفعال کنید. عملکرد بیدارباش Bixby Voice نیز در هدست های جدید تعبیه شده است؛ هرچند که در حال حاضر در بخش تنظیمات به چشم نمی‌خورد.

گلکسی بادز 2

طبق افشاگری جدید Schneeberger، طراحی داشبورد باتری نسبت به مدل قبلی ساده‌تر شده و صفحه Find my Earbuds تغییر یافته است. ناگفته نماند که بادز جدید به کنترل‌های صوتی دو ضربه‌ای خارجی مجهز نیست.

حالت صدای طبیعی در محصولات جدید سامسونگ وجود دارد، اما نباید انتظار داشت که سطح ANC (یا همان حذف نویز فعال) قابل تنظیم باشد. خوشبختانه، ANC حتی در صورت استفاده از یک هدست نیز به خوبی کار می‌کند.

با استناد به گزارش‌های قبلی، ایربادز 2 دارای دو میکروفون و سنسورهای حرکتی برای تشخیص پوشش است. مدل جدید هدست های سامسونگ احتمالا با برچسب قیمت 149 یورو (تقریبا 176 دلار) روانه بازار اروپا خواهند شد.

کمپانی سامسونگ در تاریخ 11 اوت سال جاری از گلکسی بادز 2 رونمایی می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا توگوشی‌های جدید از ویژگی‌های کافی برای تبدیل‌شدن به بهترین هدست های بی‌سیم برخوردار هستند یا خیر. با کلیک همراه باشید تا در صورت نشر اطلاعات بیشتر، از آن‌ها مطلع شوید.

ارسال نظر