ثبت‌نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

رسانه کلیک - ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد ثبت‌نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد. این دوازدهمین دوره برگزاری این المپیاد است.

ثبت‌نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

این ستاد اعلام کرد به درخواست پژوهش‌سراها و دانش‌آموزان علاقه‌مند، ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

تاکنون ۱۱ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار شده و دوازدهمین دوره المپیاد در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. این المپیاد به تأیید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

جوایز دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو چیست؟

به دانش‌آموزانی که موفق به کسب مدال طلا ‌شوند، جوایز نقدی شامل 3 میلیون و 500 هزار تومان از سوی ستاد نانو و یک میلیون و 500 هزار تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان اهدا می‌شود.

همچنین به برندگان مدال نقره 2 میلیون و 500 هزار تومان از جانب ستاد نانو و یک میلیون تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان تعلق می‌گیرد و برای آورندگان مدال برنز یک میلیون و 500 هزار تومان از جانب ستاد نانو و 500 هزار تومان از طرف بنیاد ملی نخبگان به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

شرایط ثبت‌نام در آزمون چیست؟

المپیاد دانش‌‏آموزی علوم و فناوری نانو با هدف ترویج و آموزش عموم دانش‌‏آموزان، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌‏آموزان و همچنین پرورش و هدایت دانش‌‏آموزان مستعد برگزار می‏‌شود.

شرایط شرکت‌کنندگان برای حضور در این المپیاد به شرح زیر است:

  • در سال تحصیلی جاری در یکی از پایه‏‌های تحصیلی نهم تا دوازدهم مشغول به تحصیل باشد.
  • دانش‌آموزان تمام رشته‌های تحصیلی می‌‏توانند در المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو شرکت کنند.
  • در دوره متوسطه هیچ‌گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل نداشته باشد.
  • تابعیت ایرانی داشته باشد. (دارای کد ملی ایران باشد)
  • بیش از دو دوره در مرحله عملی المپیاد نانو حضور پیدا نکرده باشد.

ثبت‌‏نام در المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو از طریق صفحه «المپیاد» در سایت باشگاه نانو به آدرس nanoclub.ir به دو صورت انفرادی و گروهی امکان‏‌پذیر است. داوطلبان از طریق این سایت می‏توانند ضمن مطالعه راهنمای ثبت‌‏نام، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‏‌نام اقدام کنند.

ارسال نظر