المپیک فضایی با مشارکت فضانوردان و چهار بازی جالب و دیدنی

المپیک تنها روی زمین برگزار نشده است. خدمه حاضر در ایستگاه فضایی بین‌المللی نیز به شیوه خاص خود، المپیک فضایی را برگزار کرده و ویدیوهای مربوط به بازی‌ها را به زمین فرستاده‌اند.

المپیک فضایی با مشارکت فضانوردان و چهار بازی جالب و دیدنی

المپیک فضایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی

به تازگی مراسم المپیک به نحوی غیرمعمول و در مکانی غیرعادی برگزار شده است. در این مراسم خبری از پاندمی، گرمای شدید یا خطر طوفان گرمسیری وجود ندارد. ولی متأسفانه تعداد رقبا بسیار کم است.

این مراسم به المپیک 2020 توکیو اشاره نمی‌کند، بلکه با نام المپیک فضایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برگزار می‌شود. این مراسم بیشتر جنبه سرگرمی داشته و غیررسمی است.

فضانوردان به تازگی (روز جمعه 6 اوت) نسخه منحصر به فرد خود از رویدادهای المپیک را در فضا برگزار کردند. چهار بازی عجیب در این المپیک وجود دارد؛ روتین بدون کف، هندبال بدون دست، شنای فضایی هماهنگ و تیراندازی بدون وزن.

ویدیوهای مربوط به چهار بازی جالب و بامزه توسط فضانورد فرانسوی، توماس پسکی به زمین ارسال شده‌اند. با اینکه خدمه بین‌المللی فاقد تجهیزات و امکانات موجود در بازی‌های توکیو هستند، اما تماشای بازی‌های آن‌ها لطف و جذابیت خاصی دارد.

رقابت‌های فضایی جدید تداعی‌گر ورزش، برتری، اشتیاق، کار گروهی، تمرکز و مهارت است، درست همانند آنچه از مسابقات المپیک زمینی انتظار می‌رود.

به عنوان مثال، پسکی درباره شنای فضایی هماهنگ چنین نوشته‌ای را توییت کرده است «شنای فضایی هماهنگ - فرصتی برای نمایش کار گروهی و انسجام جمعی».

در هر صورت، فضانوردان در فضا گل کاشته‌اند و تماشای ویدیوهای زیر بدون شک لبخند را روی لب‌های شما می‌نشاند.

روتین بدون کف - تشویق بسیار برای پیوتر که بدون لمس چیزی، روتین خود را تمام کرد!

هندبال بدون دست- تغییر قوانین در طول بازی، تلاش بسیار از هر دو طرف برای برنده شدن.

شنای فضایی هماهنگ - فرصتی برای نمایش کار گروهی و انسجام جمعی

تیراندازی بدون وزن - تمرکز و مهارت (یا شانس) برای رسیدن به هدف!

حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:03:59 | دانلود ویدیو
ارسال نظر