الکامپ 98 رسما آغاز به کار کرد

رسانه کلیک - مراسم الکامپ 98 با حضور وزیر ارتباطات، وزیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و تعدادی از سفیران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

الکامپ 98 رسما آغاز به کار کرد

وزیر جوان در افتتاحیه مراسم الکامپ 98 گفت : «ما در دوره ویژه ای از تاریخ قرار داریم. انقلاب صنعتی چهارم بسیاری از واقعیت های جهان ما را تغییر داده است. سطح زندگی اجتماعی ارتقا یافته و مردم، بسیاری از کارهای خود را تنها با یک کلیک انجام می دهند.»

وزیر جوان ادامه داد: «تحول دیجیتال نگرش های مدیران به صنایع مختلف را تغییر داده است و همه به دنبال بهره گیری از آن برای افزایش بهره وری هستند. همین امر موجب می شود اقتصاد دیجیتال در آینده ای نزدیک تبدیل به اقتصاد برتر دنیا شود. این افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است که همگام با آخرین پیشرفت های بین المللی، به دنبال شکوفایی ظرفیت اقتصادی در کشور و توانمندسازی کارآفرینان این حوزه است.»

وی در رابطه با شکل گیری ایران هوشمند افزود: «علی رغم تحریم های یکجانبه ایالات متحده که به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران است، جوانان ایرانی توانستند غیر ممکن ها را ممکن کنند. ایده ایران هوشمند نیز از همین نشات گرفت و دنبال شد. نمایشگاه الکامپ 98 با عنوان نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات امسال از ویژگی های منحصر به‌فردی برخوردار می شود؛ شعار آینده بهتر، هدف کسب و کارهایی را در ایران نشان می دهد که به دنبال تغییر تمام اقشار جامعه و ساخت آینده روشن برای همگان هستند.

دیگر ویژگی ارزشمند این نمایشگاه، حضور گسترده استارتاپ ها در قالب الکامپ استارز است. انتخاب نام الکامپ استارز عالی بوده چون در ایران استارتاپ ها چون ستاره هایی در کنار شرکت های بزرگ خواهند درخشید. هییت های خارجی رویکردهای علمی دو جانبه و چند جانبه در اقتصاد را نشان داده و همه با هم از طریق برنامه های نوآفرین و اشتغال زایی در نطر داریم 68 هزار شغل تا سال آینده ایجاد کنیم. این افتخار ایران است که با این دستاورد بتواند رویای ایران هوشمند را به واقعیت تبدیل کند.»

ارسال نظر