امتیازات گلکسی فلیپ ۳ به گیک‌بنچ راه پیدا کرد

طبق گزارشات منتشر شده از گیک‌بنچ، پرچمدار تاشوی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی فلیپ ۳ توانسته است امتیازات بسیار خوبی را از آن خود کند. 

امتیازات گلکسی فلیپ ۳ به گیک‌بنچ راه پیدا کرد

به تازگی پرچمدار تاشوی جدید شرکت سامسونگ در وب‌سایت گیک‌بنچ (Geekbench) همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم مورد بررسی قرار گرفته و امتیازات آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

طبق بررسی‌های انجام شده، این دستگاه توانسته است در زمینه تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۰۱۵ و ۳۱۶۱ را از آن خود کند. با توجه به امتیازات منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل جدید فلیپ توانسته است نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات چشمگیری همراه شده و توان پردازشی خود را به خانواده گلکسی اس ۲۱ برساند.

گفته می‌شود از لحاظ قیمتی گلکسی فلیپ ۳ نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود.

از جمله تغییرات اعمال شده روی گلکسی فلیپ جدید می‌توان به حضور صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، دوربین دوگانه در پنل پشتی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت کناره دستگاه، حاشیه‌های کمتر و استفاده استفاده از اندروید ۱۱ به عنوان سیستم‌عامل گوشی مبتنی بر رابط کاربری OneUI 4 اشاره کرد.

با اینکه در روزهای اخیر اخبار پیرامون گلکسی فولد ۳ به علت پشتیبانی از قلم اس‌پن و فناوری دوربین زیر صفحه نمایش در معرض توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته است، اما قطعا فلیپ ۳ طرفداران مختص به خود را خواهد داشت.

سامسونگ قصد دارد طی مراسم آنپکد ۲۰۲۱ در ماه آینده میلادی از محصولات جدید خود رونمایی کند. تا آن زمان اطلاعات بیشتری پیرامون آنها در اختیار کاربران فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

آیا برای خرید گجت‌های جدید غول کره‌ای آماده هستید؟ به نظر شما کدامیک از دستگاه‌های پیشِ روی سامسونگ فروش بالاتری را نسبت به دیگر محصولات تجربه خواهند کرد؟ لطفا نظرات خود را پیرامون محصولات این کمپانی با ما و سایر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر