امکان انتقال چت های واتس اپ به شماره تلفن های دیگر

رسانه کلیک – کاربران واتس اپ در آینده نزدیک قادر خواهند بود تا کلیه چت های خود با مخاطبین را تنها در عرض چند دقیقه به یک شماره دیگر انتقال دهند.

امکان انتقال چت های واتس اپ به شماره تلفن های دیگر

واتس ­اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن­ های پیام‌رسان در دنیا محسوب می‌شود. کاربران در بروزرسانی جدید می‌توانند علاوه بر همگام‌سازی و ارسال چت‌ها به دستگاه‌های مختلف، آن‌ها را به شماره تلفن دیگری انتقال دهند.

یکی از افشاگران قابل اعتماد واتس اپ یعنی WABetaInfo، چندی پیش از جزئیات بروزرسانی جدید پرده‌برداری کرده است. انتقال چت های واتس اپ به شماره دیگر می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف کند؛ چراکه در این صورت اگر کاربران قصد تعویض شماره خود را داشته باشند، دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن اطلاعات رد و بدل شده در چت‌ها باشند.

طبق گزارش‌های به دست آمده، واتساپ همچنین در حال انجام تست‌های لازم برای ارسال چت‌ها از دستگاه‌های اندرویدی به iOS و بالعکس است. این‌طور که به نظر می‌رسد طراحان اپلیکیشن قصد دارند تا تجربه کاربری ساده‌تر و لذت‌بخش‌تری برای افراد فراهم کنند.

WABetaInfo با انتشار اسکرین شات زیر، از امکان تبادل چت‌ها بین اندروید و iOS خبر داده، اما اگر دقیق‌تر به تصویر نگاه کنید، گزینه انتقال چت های واتس اپ به شماره تلفن دیگر را نیز پیدا خواهید کرد.

این ویژگی تنها در صورتی قابل استفاده خواهد بود که دستگاه اندرویدی جدید به اپلیکیشن واتس­اپ لینک شده باشد. البته از آنجایی که ویژگی مذکور هنوز در مرحله آزمایش به سر می‌برد، ممکن است در آینده نیازی به این کار نباشد.

ظاهرا واتس اپ امکان انتقال فایل‌های رسانه‌ای به شماره دیگر را نیز فراهم آورده است. طبق گفته‌های افشاگر، این ویژگی اکنون در حال آماده‌سازی بوده و به زودی برای نسخه اندروید و iOS عرضه می‌شود. این‌طور که پیداست پس از عرضه بروزرسانی جدید واتس اپ شاهد اعمال تغییرات بزرگ و مهم دیگر نیز خواهیم بود.

ارسال نظر