امکان پرداخت از طریق می بند ۶ شیائومی فراهم می‌شود

روز گذشته شرکت شیائومی طی مراسمی از گوشی‌های سری 11T و می پد ۵ رونمایی کرد. اما این همه آنچه غول فناوری برای کاربران تدارک دیده، نیست. طی کنفرانس برگزار شده اعلام شد که کاربران می بند ۶ خارج از چین بزودی می‌توانند از طریق دستبند هوشمند خود اقدام به پرداخت در فروشگاه‌ها کنند. 

امکان پرداخت از طریق می بند ۶ شیائومی فراهم می‌شود

در ماه مارچ شیائومی از می بند ۶ همراه فناوری NFC رونمایی کرد. همانطور که می‌دانید استفاده از این تکنولوژی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق گوشی یا ساعت خود اقدام به پرداخت در فروشگاه و دیگر مکان‌ها کنند.

حال این شرکت چینی به واسطه همکاری با مسترکارد امکانات پرداخت را برای کاربران خارج از چین نیز فراهم کرده است.

در همین راستا شیائومی درباره پرداخت از طریق فناوری NFC اعلام کرد: "امروزه انجام پرداخت‌های الکترونیکی به یکی از مهم‌ترین مسائل روزمره مردم تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند این پرداخت مربوط به خرید از فروشگاه شود یا پرداخت قبوض خدماتی."

از آنجایی که قابلیت پرداخت می بند ۶ به تازگی برای کاربران خارج از چین معرفی شده است هنوز مشخص نیست چه خدمات و بانک‌هایی می‌توانند از آن پشتیبانی کنند. درکنار قابلیت‌های NFC کاربران می بند ۶ بزودی می‌توانند بصورت پیشفرض از امکانات دستیار صوتی الکسا همچون فرمان‌های صوتی استفاده کنند.

به گفته شیائومی استفاده از دستیار صوتی آمازون می‌تواند برقراری ارتباط با لوازم خانگی را بسیار آسوده‌تر از گذشته کند. بنابراین کاربران می‌توانند بدون نیاز به انجام دستی کارهای خود تنها با صدای خود اقدام به کنترل لوازم الکترونیکی خانه خود کنند.

می بند ۶ با قیمت ۵۵ یورو همراه فناوری NFC بزودی در دسترس کاربران اروپایی قرار خواهد گرفت‌. در صورت امکان استفاده از قابلیت پرداخت این دست‌بند در ایران آیا شما اقدام به خرید آن خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر