صدور رای به پرونده انحصار طلبی اسنپ‌ فود به روزهای آتی موکول شد

رسانه کلیک - حواشی مربوط به چیلیوری و اسنپ‌ فود به ماه‌ها پیش برمی‌گردد؛ حواشی که امروز پرونده‌اش روی میز شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت.

صدور رای به پرونده انحصار طلبی اسنپ‌ فود به روزهای آتی موکول شد

علیرضا صادقیان، بنیانگذار و مدیرعامل هلدینگ نوین ایرانیان، شرکت مادر استارتاپ‌هایی همچون نت ‌برگ، چیلیوری، تیک 8، سرمیز و دکتر دکتر است. مرداد ماه بود که او در توییتر خود با به اشتراک گذاشتن یک توییت از انحصار طلبی اسنپ در بازار سفارش آنلاین غذا و انحصاری که چیلیوری از آن تاثیر پذیرفت، نوشت.

او در این توییت نوشت: «‏این روزها که در مورد ‎#انحصارطلبی و رقابت ناسالم گروه ‎#اسنپ با سایر بازیگران تجارت الکترونیک ایران مباحثی مطرح می‌شود، مناسب دیدم که تجربه خودمان در چیلیوری و بلایی که ‎#اسنپفود سر سایر بازیگران و رستوران‌ها آورده را در قالب یک یادداشت به اشتراک بگذارم.»

صادقیان با ضمیمه کردن یادداشتی پرده از انحصار طلبی اسنپ برداشت ( علی رضا صادقیان از مرز باریک انحصار می گوید ).

30 مرداد ماه بود که «علیرضا صادقیان»، در رابطه با چالش چیلیوری با اسنپ فود مبنی بر انحصارطلبی این شرکت؛ خبر از مطرح کردن این موضوع داده و عنوان کرده بود احتمالا جلسه رسیدگی به این موضوع شهریور ماه برگزار خواهد شد. این جلسه امروز روی میز شورای رقابت قرار گرفت و در حالی که تمام اعضا در جلسه حضور داشتند به آن رسیدگی شد ( نگاهی به موج نارضایتی کاربران از ضعف های اسنپ فود ).

اعضای شورا؛ تمام گفته‌های طرفین را شنیدند و قرار است در روزهای آینده نتیجه رای شورای رقابت در این باره اعلام شود.

علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان گفته: «اسنپ‌ فود با توجه به سرمایه زیادی که دارد، به صورت کاملا سیستماتیک و هدفمند به قصد حذف رقبا و انحصارگری در بازار با رستوران‌های پرفروش‌تر و باکیفیت‌تر قرارداد می‌بندد. نمایندگان اسنپ‌ فود در جلسه شورای رقابت این گفته را رد و اعلام کردند بسته‌های همکاری ویژه‌ای دارند که رستوران‌ها اجباری در پذیرش آن ندارند.»

باید منتظر ماند و دید اینبار رای شورای رقابت چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

ارسال نظر