اندروید ۱۲ در بروزرسانی اپلیکیشن ارسال بازخورد نسخه های آزمایشی اندروید رویت شد

رسانه کلیک - نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ قرار است به زودی برای توسعه دهندگان منتشر شود. این مسئله به تازگی با بروزرسانی اپلیکیشن ارسال بازخورد نسخه های آزمایشی اندروید همراه شده است.

اندروید ۱۲ در بروزرسانی اپلیکیشن ارسال بازخورد نسخه های آزمایشی اندروید رویت شد

به تازگی نسخه جدید برنامه ارسال بازخورد ورژن های آزمایشی اندروید در پلی استور منتشر است که در این آپدیت مشخص شده است که بزودی نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ برای توسعه دهنگان منتشر خواهد شد. زیرا آپدیت این برنامه تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد آن این است که اندروید جدید در راه است. پیش نمایش اندروید جدید برای توسعه دهندگان معمولا در ماه مارچ منتشر میشد. اما سال گذشته این رویه تغییر کرد و شرکت گوگل زمان انتشار این پیش نمایش را به ماه فوریه منتقل کرد. اگر مبنای محاسبه زمان انتشار را بر زمان سالهای قبل بگذاریم، ۴ الی ۶ هفته دیگر شاهد این پیش نمایش خواهیم بود.

در نسخه اپلیکیشن Android Beta Feedback، دسترسی به باگ های گزارش شده و ردیابی آنها آسان تر شده است. و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا مشکلات مربوط به اندروید و برنامه ها را در آن گزارش کنند. آنها را ستاره گذاری کرده و یا یک مشکل خاص را دنبال کنند. مشابه این قضیه در گذشته برای اندروید ده نیز اتفاق افتاد و توسعه دهندگان می توانند بعد از انجام آزمایش های خود این برنامه حذف کنند. گرچه برخی کاربران هستند که از حذف این برنامه خودداری می‌کنند.

هدف از بروزرسانی این برنامه فقط ارائه تنظیمات بیشتر و آماده سازی برای نسخه جدید اندروید است. اما زمان بندی اجرای این انتشار هنوز نامشخص است.

به طور کلی می‌توان گفت که این نسخه آزمایشی در هفته های آینده منتشر خواهد شد اما زمان دقیقی برای آنها مشخص نشده است. اما با توجه به روند سال گذشته امکان انتشار زود هنگام این نسخه آزمایشی وجود دارد

ما به محسن ارائه این بروزرسانی، شما را از این مسئله مطلع خواهیم کرد.

ارسال نظر