گلکسی فولد ۳ سامسونگ منفجر شد!

با معرفی گوشی تاشو جدید سامسونگ، خانواده این شرکت کره‌ای همواره درحال بزرگ‌تر شدن است. اما این به نظر می‌رسد این خوشی قرار نیست برای کمپانی همیشگی باشد. طبق گزارشات منتشر شده گلکسی فولد ۳ یکی از کاربران منفجر شده است. 

گلکسی فولد ۳ سامسونگ منفجر شد!

به تازگی آقای چاد کریسچن به عنوان یکی از خریداران گلکسی فولد ۳ هنگام بسته‌بندی و ارسال محصول خود به منظور تعویض صفحه نمایش شکسته شده با یک رویداد مشابه اتفاقی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد مواجه شد.

این‌طور که به نظر می‌رسد گوشی تاشو جدید آقای کریسچن هنگام دوچرخه‌سواری از جیب او افتاده و صفحه نمایش آن صدمه دیده است.

تا اینجای کار همه‌چیز به نظر درست می‌رسد. اما زمانی که این فرد درحال بسته‌بندی محصول و ارسال آن به سامسونگ برای تعویض صفحه نمایش بوده است انفجار رخ می‌دهد.

البته آقای کریسچن در این حادثه صدمه‌ای ندیده است اما مطمئنا برای خیلی از خوانندگان این مطلب حوادث تلخ انفجارهای پی‌درپی نوت ۷ سامسونگ تداعی شده است. همان‌طور که می‌دانید مشکل باتری گلکسی نوت ۷ باعث ضرر ۵ میلیارد دلاری غول کره‌ای شد.

اما بگذارید خیالتان را راحت کنیم که مشکل پیش آمده برای فولد ۳ به علت مشکل در ساخت باتری نبوده و دلیل انفجار مربوط به ضربه وارد شده به پنل شیشه‌ای دستگاه است.

آقای کریسچن درباره مشکل به وجود آمده در توییتر خود اعلام کرد: "تصور کنید این انفجار هنگام بازگشت محصول به کارخانه رخ می‌داد." وی بر این باور است انفجار پیش آمده از نوع مشکلات باتری نوت ۷ نبوده و ایراد کار در جای دیگری است.

گفته می‌شود این اتفاق احتمالا بر اثر صدمه وارد شده هنگام زمین خوردن دستگاه از روی دوچرخه است و از آنجایی که آقای کریسچن تلفن جدید خود را بدون استفاده از هیچ قاب نگهدارنده‌ای به همراه خود برده، صدمه وارده سخت‌افزار گلکسی فولد ۳ را مستقیما تحت تاثیر خود قرار داده است.

حال باید دید آیا سامسونگ بیانیه‌ای برای مورد پیش آمده منتشر خواهد کرد یا خیر. اما از این مسئله یک درس می‌توان گرفت. آن هم این است که اگر شما خریدار یک گوشی گران‌قیمت هستید استفاده از قاب نگهدارنده می‌تواند آسیب‌های وارده را به حداقل برساند.

بنابراین حتی اگر فکرمیکنید روی محصول خریداری شده حساس هستید و می‌توانید به خوبی از آن مراقبت کنید، بازهم پیشنهاد می‌شود برای اطمینان یک قاب محافظ خوب برای گجت خود تهیه کرده تا از بروز هرگونه ضرر یا ایجاد مشکل سخت‌افزاری همانند دستگاه آقای کریسچن جلوگیری شود.

ارسال نظر