باتری گوشی نورد ۲ مثل بمب ترکید!

اخیرا خبر انفجار گوشی نورد ۲ توسط یکی از کاربران هندی شرکت وان‌پلاس در توییتر منتشر شده و این مسئله نگرانی‌هایی را در میان کاربران به وجود آورده است. 

باتری گوشی نورد ۲ مثل بمب ترکید!

به تازگی فردی با نام آنکور شارما جدیدترین گوشی میان رده شرکت وان‌پلاس را برای همسر خود خریداری کرده است. اما بعد از گذشت تنها چند روز باتری این محصول برای آنها دردسرساز شده است.

ماجرا از این قرار است که اخیرا آقای آنکور شارما برای همسر خود یک گوشی نورد ۲ به عنوان هدیه خریداری می‌کند، این محصول در واقع جدیدترین گجت کمپانی وان‌پلاس به حساب می‌آید.

بعد از گذشت ۵ روز وقتی همسر آقای شارما درحال دوچرخه‌سواری به مقصد خود بود ناگهان صدای انفجاری از سبد دوچرخه باعث بروز تصادفی جزئی شده و این مسئله از لحاظ جسمی و روحی به همسر وی آسیب جدی وارد وارد می‌کند.

با توجه به تصاویر منتشر شده از دستگاه به نظر می‌رسد انفجار باتری گوشی باعث بروز این حادثه شده است. البته آقای شارما پس از انتشار تجربه خود توییت مربوطه را به سرعت پاک کرده است. اما رسانه لتس‌گو‌دیجیتال توانسته است تصاویر منتشر شده را پیش از پاک شدن ذخیره کرده و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دهد.

وان‌پلاس نیز پس از این اتفاق دست به کار شده و ضمن عذرخواهی از این خانواده اعلام کرده است: "اولویت اصلی وان‌پلاس سلامت و ایمنی مشتریان است. ما بلافاصله پس از شنیدن این حادثه با کاربر مربوطه تماس گرفتیم و تحقیقات داخلی کاملی را آغاز کردیم. طبق نتایج، به نظر می‌رسد انفجار این دستگاه توسط عوامل خارجی رخ داده است و نه به دلیل هرگونه مشکل در ساخت و تولید محصول."

البته وان‌پلاس جدا از اعلامیه خود به کاربر شاکی این اطمینان را داده است که همچنان با آقای شارما و همسرش در ارتباط خواهند بود تا نگرانی آنها را از اتفاق پیش آمده بطور کامل رفع کنند.

به نظر شما انفجار گوشی جدید این کمپانی از طریق یک عامل خارجی رخ داده یا مشکل از تولید محصول است؟

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر