اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی کمپانی هوندا Prologue نام‌گذاری شد

رسانه کلیک - بلاخره هوندا برای اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی خود نامی در نظر گرفته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این خودروساز اعلام کرده این اتوموبیل Prologue نامیده شده و اوایل سال 2024 تولید می‌شود.

اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی کمپانی هوندا Prologue نام‌گذاری شد

این شرکت هنوز جزئیات زیادی راجع به آنچه Prologue در چنته دارد، ارائه نداده است. اما هوندا تاکید کرد که Prologue و همتای آن Acura از باتری‌های Ultium جنرال موتورز استفاده خواهند کرد.

اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی هوندا Prologue می‌تواند یکی از مهمترین اتومبیل‌های هوندا در دهه اخیر باشد. این شرکت قصد دارد تا سال 2040 كاملا به تولید خودروهای الکتریکی روی آورده و 40 درصد از فروش عمده باتری یا پیل‌های سوختی هیدروژن در بازارهای جهانی را تا سال 2030 به دست بگیرد.

اگر هوندا بتواند این اهداف را برآورده كند، باید منتظر ارائه اتوموبیل‌های گسترده و جذاب از این کمپانی باشیم. Prologue این دوره را آغاز خواهد کرد و نشان خواهد داد که هوندا چقدر می‌تواند از موتورهای احتراقی دور شود و در تولید موتورهای الکتریکی موفق باشد.

علاقه هوندا به نام Prologue قبلا در ماه آوریل گزارش شده بود و مشخص شد که این خودروساز درخواست ثبت نام تجاری خود را برای ثبت‌نام به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده تحویل داده است. بر اساس پرونده، هوندا گفت که از این نام برای وسایل نقلیه زمینی یعنی اتومبیل، وسایل‌نقلیه الکتریکی، باتری و قطعات ساختاری برای این موارد استفاده خواهد کرد.

گاردنر اذعان داشت که هوندا در زمینه تولید وسایل‌نقلیه الکتریکی چه برای رقبای خود و چه با مقررات بی‌شماری که برای جلوگیری از فروش وسایل‌نقلیه گازسوز و بنزینی وضع شده است، پیشرفت زیادی خواهد داشت.

ارسال نظر